Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ for Summa Summarum

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

vi er en mindre virksomhed der er ved at vokse hurtigere end jeg kan følge med ;-) Luksus problem men det betyder desværre at min Summa summarum system skal skiftes ud.

Sidder alene med regnskabet p.t så ingen problem der, men lige nu sidder jeg i forvejen med ca. 500-600 bilag om måneden, hjemmeside og kontor. Vi forventer en større stigning til næste år som vi selvfølgelig alle er glade for men kommer til at påvirke mig mest.

Så lige nu stå jeg og overvej at jeg skal have en assistent men svært at bruge Summa summarum til det da det er kun en enkeltmands system.

Findes der en alternativ  billig, god, og overskuelig online regnskabssystem der kan håndtere flere bruger???

med venlig hilsen

joan

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joan

Hvor er det dejligt, at det går godt i jeres virksomhed Smile Tillykke med det!

Jeg synes det lyder som om, at e-conomic regnskabsprogram kunne være noget for jer. e-conomic har indbygget fakturerings- og rykkermodul, mulighed for at tilknytte projekt- eller lagerstyring, hvis I har brug for det. Og der er ingen problemer i at tilknytte én eller flere brugere.

Du er meget velkommen til at prøve programmet gratis i 14 dage og se, om det er noget for dig. Du kan også se artiklen i vores online hjælpeleksikon, e-copedia, hvordan du tilknytter ekstra brugere.

Mange julehilsener,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joan,

Vi kan også sagtens håndtere dine mange bilag. Og som noget nyt kan vi også tilbyde både revisor og bogføringsbistand.

du er meget velkomment til at kigge forbi e-moms.dk og prøve en gratis demo.

Glædelig jul
Thomas

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joan,

Jeg vil da også gerne lige komme med et forslag. Vi har udviklet et nemt regnskabsprogram, som giver dig og din virksomhed et godt overblik over jeres økonomiske tilstand. Du kan prøve det gratis, hvis du har lyst. Regnskabsprogrammet hedder Billy's Billing og er lavet af iværksættere til iværksættere. 

Du mister jo ikke noget ved at give det et forsøg ;)

God jul,

Toke 

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger winvask, et norsk system men med dansk sproglag.

http://www.fakturaprogram.no/

Det koster ikke meget og kan styre salg og køb. Der er dog ikke noget finanssystem med.

Der er en rimelig rapportgenerator med, så man selv kan lave fakturalayout osv.

Til mit brug fungerer det fint.

Mvh

Lars

 

 

 

Fra Ryomgaard
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi bruger C5 Light. Fordelen er at de fleste revisorer kender det, det er et velafprøvet produkt, du kan tilkøbe moduler og udvide efter behov mm.

Vi er meget tilfredse med det. Jeg valgte det også pga jeg er dynamics ax udvikler og havde brug for et relativt velkendt miljø.

Mvh Lars
www.sisterunika.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

chicababes:
Findes der en alternativ  billig, god, og overskuelig online regnskabssystem der kan håndtere flere bruger???

Ja, der gør der da. Det hedder Saldi. Saldi er et ægte flerbrugersystem, hvor du kan give de forskellige brugere forskellige rettigheder. Du kan oprette alle de brugere du vil uden merpris, du betaler kun for samtidige brugere. (kr. 25,- pr, md ekstra bruger)

Saldi er ubetinget det danske online regnskabsprogram som giver mest funktionalitet for pengene.

SALDI Regnskab for iværksættere

Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sisse

et hurtigt spørgsmål, vi er nemlig en online shop hvor jeg kan importerer både min kundekartotek og ordrekartotek som csv filer og tilknytte den tilhørende order til en tilhørende kunde, er der også noget jeg kan gøre på denne program?

hilsen

Joan

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joan

Du kan sagtens ind- og udlæse csv-filer til og fra e-conomic. Men du kan ikke indlæse en ordre og tilknytte den til en debitor.

I stedet kan du indlæse debitorer, og derefter lave ordrer på dem i e-conomic.

Jeg ved ikke om det er en løsning du kan bruge?

Glædelig jul :-)

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hedder den online shop, du benytter? Måske findes der allerede en integration til et regnskabssystem.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)