Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Photoshop - En penge maskine ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

trickeren:
- Tak jannik, var sørme ikke klar over det med moms registreringen. Hvad så når jeg engang passere 18 år ( går ud fra at det ændres der ) hvor meget må jeg så tjene før jeg skal være registreret?

 

 

Hej man må tjene op til de 50.000,-  om året som der bliver nævnt. tjener du over de 50.000,- skal du have et cvr-nr  (moms nr)  og det er ligemeget om du er 16 eller over 18 år

God aften til jer alle

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 Du kan tilføje mig på skype: David_bograd

Jeg arbejder selv med grafisk design, og designer blandet andet logoer for virksomheder. Jeg er 16.

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Det går allerede lidt galt i overskriften. Du tager udgangspunkt i et værktøj (Photoshop), hvor du burde tage udgangspunkt i, hvad du kan gøre for kunden (forbedre deres brand, hjælpe deres kommunikation, øge deres troværdighed).

Desuden er det det forkerte værktøj du tager udgangspunkt i. Logoer designes i vector applikationer som Illustrator, ikke i pixelbaserede værktøjer.

Husk at fokusere på dine skills og ikke på dit kendskab til værktøjet. Du kan være den vildeste Photoshop ninja, men det hjælper ikke, hvis dine designs stinker og ingen vil købe dem. Brug tiden på at lære grafisk kommunikation. Lær at tegne og sætte farver sammen. Og følg med i branchen, f.eks, David Airey's blog (Han har desuden lige udgivet en bog om logo design) og Swiss Miss.
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sværere at lave logoer end man tror :)

Hvis du vil have store virksomheder, som kunder forventer de også du tænker kreativt og at logoet symbolisere noget. Samtidig er der rettigheder på fonts mv. - Der findes alt for mange derude der bare skriver en tekst, giver det lidt style og tegner en lille bold etc. ved siden af.

Jeg ville i hvertfald starte med at opbygge mig nogle gode referencer. Hvis du evt. kender en virksomhed i dit netværk der skal redesigne deres brand, så byd ind på opgaven.

Tror meget få mennesker KUN lever af at lave logoer, og i så fald så er de freelancere istedet.
Se http://99designs.com/

Jeg ville helt klart starte ud der, så får du både en OK indtjening og opbygger en god referenceliste.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)