Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye E-bog hvordan skal jeg GIVE den væk ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg er ved at lægge sidste hånd på min første E-bog og er nu kommet i et lille dilemma, som jeg håber i kan hjælpe mig med at løse.

Min E-bog handler om en masse ting hvis du er ledig eller søger et nyt job, råd, vejledning, hvad du kan gøre osv osv, dilemmaet er nu at det fra starten var planen at man automatisk fik tilsendt bogen hvis man købte et abb. på min webshop 123-NewJob, men nu er jeg kommet i tvivl og overvejer om jeg skal sende den til alle når de bare har registreret sig på 123-NewJob eller de skal købe noget for at få den.

Altså skal jeg vælge:

1. Sende den gratis ud efter køb af abb.

2. Sende den gratis ud når man har registreret sig

Jeg håber i vil hjælpe mig med at løse dette lille dilemma :) den skal under alle omstændigheder ikke koste noget, den SKAL være gratis.

Rigtig godt nytår til jer alle

Best regards

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det man ser flere er hvis de tilmelder dit nyhedsbrev så får de din gratis e-bog

Kan man få lov til at se den.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror jeg ville vælge

2. når folk har registreret sig

Mon ikke det giver flest mulig positive potientielle abbonenter.

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

En anden ting.

Når man har tilmeldt sig som bruger hvorfor skal man se på sit store logo med den person som sidder på marken.

Så man hele tiden skal køre ned på siden. Det tror jeg man bliver træt af i længden. Og så synes jeg der mangler referencer. Hvis der kun er en som jeg har set.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:
Jeg håber i vil hjælpe mig med at løse dette lille dilemma :) den skal under alle omstændigheder ikke koste noget, den SKAL være gratis.

Den er jo ikke gratis, hvis man først skal lave et køb.

Jeg ville i øvrigt også vælge at sende den, når man registrerer sig. Men det kommer jo an på, hvad du vil med den, og det er derfor svært at sige generelt. Hvis du sender den ud til registrerede brugere, så kan den måske give nogle lyst til at købe dit abb.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lykkebjerg

Tak for din tilbagemelding, den med banneret har jeg faktisk aldrig tænkt over, det vil jeg da lige overveje om den skal tages væk på underliggende sider, tak for det.

Best regards

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg tror at du måske har ret i det du siger, tak for din tilbagemelding.

Best regards

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Det er helt korrekt, alt andet lige håber jeg da naturligvis at det giver nogle konverteringer :) sådan er det jo med sådan noget

Tak for din feedback.

Best regards

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv prøvet at give en eBog væk på a1000ideas.com og det har da været... nogenlunde, men lytter lige med, for tror ikke jeg fik det optimale ud af det.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig med de andre Aminoer. Din største barriere er den første tilmelding og det må være her du skal sætte alle sejl ind, for at få kunden.

Jeg ville sørge for at skabe stor sammenhæng mellem oprettelsen og fordelene. Jeg ville fjerne de to calls to actions, der forvirrer (Opret bruger/opret ansøgning) og nøjes med "Opret gratis ansøgning" i en stor boks, hvor fordelene og din e-bog fremhæves.

Jeg ville desuden overveje at samle oprettelsen af ansøgningen og oprettelse af konto (eller registrering som du kaldte det) i een formular med brugernavn og password nederst. Det ville strømline processen og psykologisk være nemmere at få folk til at udfylde, da de ikke føler de skal oprette endnu en konto på et website for at komme i gang.
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)