Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lytter.dk - nyt musiksite!

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael!

Super flot website og ikke mindst en rigtig god idé, det skal nok gå hen og blive populært det er jeg overbevist om.

 Ps. jeg har ikke oplevet nogen problemer derinde.

Mvh.

Matias Nymand

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matias.

Jamen mange tak, og det håber jeg helt sikkert :)

Mikael.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon fed side! Vil glæde mig til at bruge den.

Er dog bange for at du får Koda på nakken inden længe. En bekendt måtte nemlig lukke sin musikblog, idet han gjorde på meget samme måde som dig. Og han havde endda accept fra langt størstedelen af kunstnerne der var repræsenteret. Skal ikke kunne sige om det bliver et problem for dig, men ville lige give en heads-up hvis du vil det i forkøbet.

God vind

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael

Fedt site. Nu har jeg stenet de kunstnere du nævner på din side, i snart en times tid :-) Til trods for at jeg faktisk har så travlt at jeg ikke havde tid til at tjekke din side ud til at starte med (tænkte jeg)

Super thème du har på siden, sørg for guds skyld at få noget aktivitet på med jævne opdateringer (og måske en eller anden tydeliggørelse af, når nogle er 'nyligt tilføjede') 

Al ros og held og lykke fremover med det :)

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder sgu godt Thasje, det er jo netop idéen med siden :)

Mht. Koda, så kender jeg flere lignende sider, som er langt større end min er. Og de gør nøjagtigt det samme som mig, og har ingen problemer med det. Musikken er jo frit tilgængeligt på internettet - jeg linker bare til den :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi musikken er frit tilgængelig, er det bestemt ikke tilladt at bruge den på egen side. Siden jeg omtaler var blevet rigtig rigtig stor, så dette kan nemt være baggrunden for, at Koda netop ikke vil tillade det længere. Du kan bruge min lille anekdote præcis som du vil, og jeg tror da også det er lettere at hente tilgivelse end at hente tilladelse :)

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var snak om at KODA ville opkræve betaling af bloggere, men jeg er ret sikker på det blev droppet igen. Umiddelbart er det eneste problem hvis musikken ligger ulovligt på Youtube og du har embedded videoen, så tror jeg du hæfter for visninger. Men direkte links eller brug af lovlige youtube videoer burde ikke være et problem. ALternativt er Soundcloud voldsomt populært til blogs og de fleste kunstnere har en konto der (det er vel det tætteste man kommer en Myspace efterfølger)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart sørger jeg for at bruge lovlige YouTube videoer, gerne lagt op af kunstnerne selv. 

Men jeg vil da være obs på det, helt sikkert!

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Hillerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob R:
ALternativt er Soundcloud voldsomt populært til blogs og de fleste kunstnere har en konto der (det er vel det tætteste man kommer en Myspace efterfølger)

Soundcloud er en super løsning, også eftersom det sørger for bedre lydkvalitet, og mindre buffer-tid :)

Kan kun anbefales! Det eneste eventuelle minus er at der jo ikke kan vises en musikvideo.

Hele webløsninger, eller selvstændige scripts
Smid en mail: jacsebl@hotmail.com Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Soundcloud er kanon! Det kan også sagtens være, at jeg præsenterer kunstnernes musik anderledes i fremtiden. 

Men pt. er denne løsning overskuelig og ligetil + at man ikke forlader Lytter.dk, når man hører musikken :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)