Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder, netværk og samarbejdspartnere for første gang

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker konstruktiv feedback på hvordan man kommer godt fra start som ny udlært indretningsarkitekt.

Det er altid en udfordring at starte som selvstændig, men den største udfordring er, at skabe opmærksomhed på sig selv og få sine første kunder.

For at undgå de værste faldgrupper og unødvendig tidsforbrug på forkerte valg, opsøger jeg derfor feedback og sparring her fra siden, så jeg bliver godt forberedt som selvstændig.

Jeg ønsker blandt andet at opnå gode samarbejdsaftaler med en større eller mindre ejendomsmæglerkæde, hvor jeg som indretningsarkitekt kan style boligen så den fremstår salgsklar til fotografen og kan endvidere udarbejde skitseforslag til ny indretning- og møbleringsforslag.

Det er ikke noget jeg alene kan leve af, men det kan fører til flere opgaver via omtale mv.

Hvordan skal dette gribes an på bedste vis og hvordan "sælger" jeg mig selv bedst mulig overfor en mulig ejendomsmægler.

Flere indgangsvinkler og forslag mv. til indtjening modtages gerne.

hilsen

Den kvindelige iværksætter

 

Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Det bedste og nemmeste råd vil være, at aftale et møde en/to/flere ejendomsmægler og drøfte din plan med ham/hende. For hvert møde bliver du klogere og kan tilsidst sammenstykke en færdig strategi for den del af din virksomhed.

Der findes ingen quick-fix til at blive selvstændig - for de fleste betyder det hårdt arbejde i mange mange timer.

Pøj pøj med det.

Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt med på, at man ikke kommer sovende til tingene og det kræver vilje og hårdt arbejde.

Det er vigtigt for mig, at være velforberedt og kende til de mest væsentlige punkter man skal være opmærksom på ved sådan et samarbejde og jeg vil gerne opnå noget viden omkring det inden jeg kaster mig ud i det.

Så det jeg søger feedback og sparring på er lidt mere konkret.

Kvindelig iværksætter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)