Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om mit nye website - er det verdens bedste?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 21:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Hvad syntes i om mit nye website

http://www.telehjaelp.dk

Købte ideen af en anden i november sidste år og nu færdig gjort. Er det godt? Designet bliver finjusteret i morgen samt abonnementerne opdateret.
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke verdens bedeste bare rolig :D

Logoet virker strukket så det ikke er top kvalitet.

Der står der er kåret til danmarks bedste teleprissammenlignings site, hvor er den pris vundet henne?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har stormen også ramt din side?

Div. boksene sidder jo oven i hinden, meget af teksten kan man ikke se, grafikken er også skævt.

Måske du skulle rette op på alle disse ting og derefter spørger om vores mening igen.

Fortsat god aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 21:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 21:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Hvilken browser bruger du? Har testen den på safri, chrome og ie9 det samme har min programmør og den ser ikke sådan ud hos os?
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

lav sigende url telehjaelp.dk/om-jer husk lav disse url på dansk det giver fleste klik når siden er på danske lige nu står der lang url about det er ikke ret sigende om denne side

lav en kontakt siden gerne med cvr nummer vis haves et og kontaktformular derved lettere at kontakte jer

mere om telefon selskaber skriv noget mere tekst, jeg kunne ikke komme på partners side det gik hen på about siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

supertekster:
Hej,

Hvilken browser bruger du? Har testen den på safri, chrome og ie9 det samme har min programmør og den ser ikke sådan ud hos os?

Husk at nævne hvem du skriver til.

Jeg har tjekket din side i både FF, IE samt CHrome og den er ikke stabil. Der er hele tiden noget som er skævt enten det ene eller andet. Du/i må have optimeret den kun til en bestemt browser, hvordan det kan lade sig gøre ved jeg ikke..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 21:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Kan i se banneranononcerne på sitet. Jeg kan ikke se dem:(
Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 22:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg den eneste som ikke kan se bannerannoncerne på telehjaelp.dk ? Angående design vil det blive rettet op i morgen

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 23:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil holde mig til at kommenterer på sitet :-)

Jeg synes umiddelbart det virker nemt og overskueligt - for mig ser det ud som om tingene står hvor de skal - jeg kan dog ikke se bannerannoncer - hvis det var meningen.

Og så alligevel en kommentar om det med "at stå bag" - uden jeg på nogen måde kender nogen af de personer der omtales i de øvrige indlæg - eller ved hvad det handler om.

I forhold til din hjemmeside - synes jeg altid det er et godt træk, at man kan se hvem der står bag - også med et CVR nummer, hvis I har et. Hvis sitet er helt uafhængigt af teleselskaberne synes jeg I skal gøre noget ad af at skrive det. Jeg kan jo med sådan et site godt sidde med en mistanke om at nogle selskaber kommer til at fremstå i et bedre lys end andre - måske fordi I får penge fra dem - hvad lever I elles af ?

I forhold til Amino synes jeg også det generelt ville være rart hvis folk vil stå ved hvem de er. Når jeg giver feedback her står jeg gerne ved det - med navn, billede og firma - men dig som jeg hjælper aner jeg ikke hvem er - og kan ikke se spor ud af din profil. Jeg kan dog se på antallet af indlæg, at du har været her en tid. Andre gange kan man se at folk på en helt ny - og helt anonym profil beder om hjælp til alt muligt. Så det her er ikke blot til DIG - som jeg ikke ved hvad hedder - men en generel opfordring til at stå ved hvem I er på Amino.

Jeg vælger ofte IKKE at kommenter på indlæg fra "anonyme" profiler - fordi jeg synes det ikke virker seriøst.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)