Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritiser min første hjemmeside

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Wawooooo jeg kan ikke styre mine øjene..Huh? Jeg synes bestemt du skal have en lys- baggrundsfarve :).

Jeg kan Muligvis sælge dine smykker send PM
Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Igen tak for de mange ord. Er super dejligt.

- Der var vist bred enighed om at det var en smule for mørkt, så har hentet et hvid/blåt theme, som måske er lidt bedre.

- Jeg er fuldstændig enig med dig Mathilde, at det vil være bedre hvis det blev oversæt til "leave a reply" og " Read the rest" blev oversat til dansk. Problemet er bare at sidens ejer ikke kan finde der, hvor det skal laves. Har ledt med lys og lygte.

- Har lavet de der permalinks ændringer til posthome. Thanks a lot Daniel

- Det lyder som en fed ide, at lave sådan en wiki ordbog, men jeg er bange for at mine evner ikke rækker så langt. Lyder i hvertfald lidt kompliceret.

- Billeder og længere teasers vil helt sikkert komme i nærmeste fremtid. Et logo til forsiden, vil helt sikkert hjælpe på det, men det plejer at koste 500-1000 kroner ( Hvis det overhovedet kan gøre det) for et ordentlig et, hvilket en lærerstuderende ikke helt har råd til.

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at sætte billieder ind på siden, Jeg bliver lidt i tvivl. Er der frit slag for at bruge billeder fra google, eller skal man have en speciel tilladelse.

Og hvor plejer i finde gode billeder hvis ikke det er fra google?

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 73
Fra  eSternberg Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Som så mange andre siger, så er hjemmeside for mørk. Brug nogle friske sommerfarver i stedet, så får du med større sandsynlighed også folk i godt humør :)

Udover det er din side meget simpel, som er helt okay, jeg fortrækker dog sider der er lidt mere avanceret med nogle flere muligheder. Wordpress er et utroligt lækkert system med milliarder af muligheder, og benytter det selv til flere af mine sider. Som man sige "Øvelse gør mester" 

Held og lykke med det!

/Nikolaj Stender

Geeked

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nissen:

- Der var vist bred enighed om at det var en smule for mørkt, så har hentet et hvid/blåt theme, som måske er lidt bedre.

Syndes det er en fin side du har fået lavet, nu har jeg ikke set siden før du ændrede tema, men synes ikke at den er for mørk nu, og som flere skriver og du arbejder på så mangler der lidt billeder til artiklerne for at gøre den lidt mere interesant.

Dennis Nissen:

Jeg er igang med at sætte billieder ind på siden, Jeg bliver lidt i tvivl. Er der frit slag for at bruge billeder fra google, eller skal man have en speciel tilladelse.

Og hvor plejer i finde gode billeder hvis ikke det er fra google?

Nej der er ikke frit slag, for brug af billeder fundet på google, de fleste vil der være copyrigth på. 

Når jeg skal finde billeder så har jeg lidt forskellige sites jeg besøger

Her er billederne gratise

http://www.freedigitalphotos.net/

http://www.sxc.hu/index.phtml

Her kan man købe billeder, nogle af dem til billige penge

http://www.istockphoto.com/

http://eu.fotolia.com/

http://www.bigstockphoto.com/

På de gratise sites, er der lidt længer i mellem de gode billeder, men du kan helt sikkert finde brugbare billeder, og ellser er fx istockphoto rigtig billige når det kun gælder små billider til web.

Fra Nibe
Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Fra  trendyBAGS.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Super elegant side, "dog forstyrrer" Google annoncerne mig lidt. Men virkelig god ide og fin overskuelig side.

Held & lykke :-)

Mvh Helle

trendyBAGS.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet Emil. Det gør det da lidt nemmere når det bliver dansk

Der er da bestemt nogle gode billeder imellem synes jeg, Lars. Tak for hjælpen.

Skal nok se om jeg kan bruge lidt flere farver end hidtil. Når du snakker om en mere avanceret side,Nikolaj, taler vi så om at brugeren skal have flere muligheder for at være aktiv, eller hva mener du?. For det kan da sagtens ske at den er for simpel.

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes så slet ikke, at siden er for mørk som nogen andre skriver. Der er jo masser af hvidt i designet. Men jeg er enig med dem i, at et website uden billeder fremstår lidt kedeligt og livløst.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for feedback tekstforfatter. Det design som mange har ment har været for mørkt er skiftet ud med det nuværende design.

Og så er der også kommet billeder i artiklerne som jeg giver jer ret i var lidt kedelige uden.

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)