Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man oprette en bankkonto i Tyskland eller England som dansker?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er kunde i Danske Bank, kan du oprette en tysk konto derigennem, og styre det hele over din netbank - Dog skal du have en Business Online aftale med dem.

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, desværre.

Amazon kræver en bankkonto, fra særlige lande, fx USA, Tyskland eller England.

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad koster en business-online aftale?
I jyske bank koster det 600 i kvartalet + betaling pr. transktion.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være ret svært at oprette en konto i England, hvis du ik bor der, eller hvis du ik har fast arbejder "over there"... Nogle er selvfølgelig mere heldige end andre, men det er besværligt...

Til gengæld er det ret simpelt at oprette en i Tyskland, det kræver blot at du møder personligt op, og at du medbringer pas + kørekort (eller andet billed ID). En typisk tysk konto koster 6-7 euro at have i måneden (administrationsgebyr), så det er væsentlig billigere, end at betale de tidligere omtalte 600 kr pr kvartal for at gøre det igennem Danske Bank... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hellesydendal:
Hvad koster en business-online aftale?
I jyske bank koster det 600 i kvartalet + betaling pr. transktion.

Kr. 2500 ved oprettelse og 600 pr. kvartal pr. land - jeg har den også med svensk konto.

Og det hele køre på samme net bank, og det er gratis at overføre til din danske konto, da det er en koncernoverførsel.

Alt for nemt i forhold til at oprette separate konto i de forskellige lande, jeg er meget tilfreds.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag kontakt til unionbank eller sydbank i Flensburg.. De snakker begge dansk og de tilbyder tysk konti

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i at det er træls, at det skal være så besværligt at modtage betaling.. Har samme problem, når jeg skal modtage betaling fra Amazons affiliateprogram.. Dog sender de sender gratis checks ud, og hvis det fungerer sådan, når man også sælger et produkt ved dem, er det da en god mulighed..

Ellers skulle det være ret nemt at oprette en konto i Tyskland, som flere skriver. En af mine venner har familie dernede, og er derfor på besøg engang imellem, og han har haft en tysk bankkonto med betalingskort siden han var teenager.. 

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Fra Tylstrup
Tilmeldt 1. Nov 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har også haft problemer med at få en egnet konto til Amazon. Men nu er det lykkedes... !

Kontakt mig hvis du vil vide mere...

mvh Lena

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Prøv Sydbank i Tyskland, super nemt. Du kan også prøve Comdirect/commerzbank. Jeg har selv begge, tog mig 15 minutter at få oprettet konti.
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)