Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere søges til global forretningsmulighed!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Iværksættere søges til global forretningsmulighed!

Vi søger iværksættere til en spændende global forretningsmulighed, som er på 52 markeder - iværksættere, som er klar til at skabe en enorm vækst her i DK.

Vi søger:

- En rigtig iværksætter, som er klar til at lave forandringer og skabe vækst!
- En med lederpotentiale og som kan tage ansvar!
- En med et bredt netværk!
- En som har lyst til at arbejde globalt - også på de andre 52 markeder!
- En som kan arbejde i et team med andre 6 iværksættere!

Denne forretningsmulighed er en forretning, som skal være et suplemnet til dit nuværende job, men som på sigt kan blive en stor og spændende forretning for dig. 

Smid en besked i indbakken for mere info!



Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærlighed frem for alt - stå frem og udfyld din personlige profil

Almindelig dygtige folk fortæller ærligt om produktet og navnet til firmaet, så man ikke skal gemme sig nogen steder. Indtil da gætter alle på at det er pyramide-spil, eller tiltag hvor man skal betale indskud til Nigeria

Måske er det en forsættelse af denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/148963.aspx?PageIndex=1

 

mvh.

Michael

Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes også det er lidt irriterende med de manglende oplysninger.

Der er intet galt med MLM. Alt salg i dag er jo på en måde bygget sådan op - altså i flere led.

Men en betingelse for at jeg reagerer på henvendelser som denne her er, at jeg ved noget om personen og i hvert fald et minimum om forretningsidéen.

Tidligere røg jeg på hvad som helst og spildte megen tid og krudt på bavl og pjat. Det orker jeg ikke mere. Men jeg er altid lydhør overfor en ny og god idé.

Mvh

Helge

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helge og co. 

Først og fremmest vil jeg gerne sige at der IKKE er tale om et pyramidespil!
For det første er det ulovligt og for det andet er der ikke nogen, som sidder på toppen og score kassen her og for det tredje er der ikke tale om en start kapital!

Firmaet har bare valgt at afsætte deres vare på en anden måde og tror på personlig anbefaling og det kan man tydeligt ser er vejen frem i disse tider - væksten stiger gevaldigt og har gjort det i rigtig mange år!

Selve forretningen er en internetforretning - nuskin.dk!
Produkterne købes kun én gang = slutbrugeren sparer penge mellem 40-45%!

Vi har som distributører derfor intet varelager og samtidig er ALT det der normalt finder sted, når man driver en virksomhed, noget som firmaet tager sig af.

Det eneste vi skal gøre er, at hjælpe andre i gang med deres egen forretning.

Vi er et team på 6 mennesker der alle har haft store stillinger i erhvervslivet eller selvstændige, men vi valgte at gøre op med os selv om, om det var det værd at arbejde 24/7 og alle de spekulationer der var! Vi laver nu nuskin på fuldtid, da det kan betale sig især nu når nettet er kommet for at blive.

Min ene partner arbejder 15 timer om ugen og har på 3 måneder banket en forretning op på en omsætning på 70.000 kr. - ved at finde forretningsbyggere!!

Spændende mulighed der ligger i dette koncept.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Team

Først og fremmest så er der rig mulighed for at søge på indlæg herinde, det giver altid et mindre positivt indtryk, når det er et indlæg som dette, som smides på som det første efter du/i har oprettet Jer som Amino bruger.

Og bare et forslag...gem dig/jer ikke bag et brugernavn, det er så upersonligt....Lad da folk kunne skrive til jer i "privaten".

Men godt gået af din partner Yes og god tur til London Wink

Mvh. Martin

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Pausgaard:

Ærlighed frem for alt - stå frem og udfyld din personlige profil

Almindelig dygtige folk fortæller ærligt om produktet og navnet til firmaet, så man ikke skal gemme sig nogen steder. Indtil da gætter alle på at det er pyramide-spil, eller tiltag hvor man skal betale indskud til Nigeria

Måske er det en forsættelse af denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/148963.aspx?PageIndex=1

mvh.

Michael

Jeg er enig i at der godt må være lidt flere informationer, men vi har også set tidligere, at produkter kan gøre "søgende" folk afvisende istedet for at tage "forretningsbrillerne" på og vurdere. Og lets face it, der er sgu mange mænd der ikke gider at være creme sælgere og cremekonger, og det er et af de "formodninger" som ofte ses når man nævner NuSkin og produkterne.

Den tråd du henviser til, har jeg ytret mig lidt i og er da glad for at det ikke er en fortsættelse.

Mvh. Martin

Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da opløftende, at du så hurtigt afslørede lidt om forretningsidéen.

Én ting, der ville give dit indlæg og idéen en endnu større grad af seriøsitet, ville være hvis en enkelt eller nogle stykker af de folk, der har haft store stillinger i erhvervslivet

Iværksætterteamet:
Vi er et team på 6 mennesker der alle har haft store stillinger i erhvervslivet

fortalte lidt om deres erfaringer. For Nuskin stiftede jeg bekendtskab med for længe siden, og det ligner mange af de andre MLM forretninger, der ind imellem popper op. Folk med store stillinger indenfor erhvervslivet kan være med at overbevise os andre om, at det er værd at gå ind i, når man tænker på, at de har forladt deres forhåbentlig vellønnede stillinger for at kaste sig over Nuskin.

Du skriver, at der ikke er nogen i toppen, der scorer kassen. Det håber jeg ikke er sandt. Der skal da være nogen, der tjener penge på andre. Det er der  ikke noget odiøst i. Hele min filosofi går ud på, at hvorfor skal jeg knokle livet af mig selv, hvis jeg kan få andre til det. Sådan er jeg også sikker på, at Nuskin fungerer.

Jeg skal selvfølgelig være villig til at knokle en vis legemsdel ud af bukserne i en periode, men målet for mig vil altid være at overlade det hårde slid til andre lidt efter lidt og så selv tage et stykke med blå lænestol og fodskammel. 

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helge

og tak for feedback. Har intet at skjule blot gøre folk nysgerrige, da det er et online-medie og ikke ønsker at "spam" alt ud. Når..lad den nu ligge.

Selvf. er der en der sidder på toppen og tjener pengene - firmaet! Dem der er i vores team og som vi sætter igang begynder også og lave deres forretning, men har ingen betydning med at du så kan sidde på toppen og høste det hele. Ham du sætter i gang har lige så stor og større chance for at lave en større forretning end dig.Men det er klart ved at give den gas i et stykke tid vil din forretning vokse og vokse - uden du aner af det!

Kunne du være interesseret i at høre mere? Vi har hovedkontoret liggende lige ved siden af fisketorvet!

KH

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Helge Christensen:

Det var da opløftende, at du så hurtigt afslørede lidt om forretningsidéen.

Én ting, der ville give dit indlæg og idéen en endnu større grad af seriøsitet, ville være hvis en enkelt eller nogle stykker af de folk, der har haft store stillinger i erhvervslivet fortalte lidt om deres erfaringer. For Nuskin stiftede jeg bekendtskab med for længe siden, og det ligner mange af de andre MLM forretninger, der ind imellem popper op. Folk med store stillinger indenfor erhvervslivet kan være med at overbevise os andre om, at det er værd at gå ind i, når man tænker på, at de har forladt deres forhåbentlig vellønnede stillinger for at kaste sig over Nuskin.

Man kan jo sige at problemet er at alle har forskellige ønsker til info. Du vil gerne høre erfaringer fra disse, hvor andre gerne vil høre om produkterne, marked, konkurrencen, udviklingen, potentialet osv. Det lyder måske latterligt, men der er rigeligt med erfaringer udfra at der er givet for meget info, disse erfaringer siger klart at for meget info giver alt for stor mulighed for formodninger, misforståelse og fejlkommunikation. Vi lyder måske tåbelige på mange Amino folk, når vi gerne vil fortælle erfaringerne med uddybning, forklaring og med muligheden for en dialog mund til mund. Skal man lytte til folk der har succes eller folk der har en formodning?

Helge Christensen:

Du skriver, at der ikke er nogen i toppen, der scorer kassen. Det håber jeg ikke er sandt. Der skal da være nogen, der tjener penge på andre. Det er der  ikke noget odiøst i. Hele min filosofi går ud på, at hvorfor skal jeg knokle livet af mig selv, hvis jeg kan få andre til det. Sådan er jeg også sikker på, at Nuskin fungerer.

Jeg skal selvfølgelig være villig til at knokle en vis legemsdel ud af bukserne i en periode, men målet for mig vil altid være at overlade det hårde slid til andre lidt efter lidt og så selv tage et stykke med blå lænestol og fodskammel. 

Du har ret i at det for mange går ud på at få lidt ud af andre folks arbejde, men systemerne firmaer bruger har ofte nogle begrænsninger som er fair. Toppen er selvfølgelig firmaet, men derudover sidder der ikke en eller anden fed amerikaner og tjener kassen på alle der starter i DK nu.

Jeg har selv sat 12 og 13 af til at knokle ..... ud af bukserne, således at jeg herefter kan se på forretningen kører med eller uden en arbejdsindsats fra mig. Det kræver hårdt arbejde og vilje, da modgangen kommer for alle, nogle vælger at stoppe andre går videre.

Mvh. Martin

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)