Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. start af netshop, hvordan får man kunder

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminovenner

Jeg har en nystartet (ca 2,5 mdr.) webshop med legetøj, børnesmykker mv. Den hedder:

www.bearsandtoys.dk

Jeg synes selv, at den er flot,men der har ikke rigtig været kunder udover sweetdea lkunder som jo køber til halv pris. Jeg har været på google adverts, men det er jo dyrt pr. md. Siden er proff sat op af en programmør med SEO. Men hvad kan man mere gøre for at få langt flere kunder. Jeg ved godt at siden er meget ny og tålmodighed er en god til. Men nogle gode ideer ?

Mvh

Tøger Flagstad , Esbjerg

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler også Meta descriptions

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Esbjerg
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Martin

Tak for din interesse. Forklar venligst, hvad du mener med meta desciptions.

Har selv været statistikker i Danmarks Statistik i mange år og der var meta descriptions noget der drejede sig om data om data. Hvad er det her ? Og har det betydning for antal mulige kunder ?

 

Mvh

Tøger +god weekend

 

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

META data er beskrivelse af siden, som ikke normalt kan ses af mennesker, men bruges ofte af søgemaskiner til at give korte beskrivelser. Det skal enten gøres direkte inde i HTML siderne, eller hvordan din programmør nu har sat det op.

Det andet er, at de links man kommer ind på, skulle gerne give nogle beskrivende tekster såsom: www.bearsandtoys.dk/rattlebaby-bear.html

og ikke www.bearsandtoys.dk/index.php?route=product/productid.php&productshowid=72

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tøger.

Der er 1000 forskellige måde at skaffe kunder på, de vigtigste når du har en e-butik er en god strategi for søgemaskineoptimering, det slipper du ikke uden om og det ved du sikkert allerede og hvis du ikke ved det er der masser af resurcer her på Amino omkring emnet, sågar en del gratis ebøger der omhandler emnet. Derudover skal du supplere din SEO stragegi med linkbuilding (søg på Amnio omkring emnet)

Når det er sagt er du godt på vej.

Som du er inde på så er AdWords også en godt ting, men hvis du syntes det er dyrt er det måske fordi du ikke bruger AdWords rigtigt, det skulle jo helst være sådan at de penge du bruger på AdWords kommer hjem igen mange gange i for af konverteringer (salg på din netbutik) Så noget tyder på at du gør noget forkert.

Det kræver selvfølgelig også at du har nogle gode produkter til de rigtige priser ellers er alt ligegyldigt.

Har du overvejet at markedsførre dine produkter via Facebook, ligesom AdWords kan du lave Facebook Ads som er langt billigere end AdWords du kan f.eks få 1000 visninger af din reklame for meget få penge eller du kan betale pr. klik 

Så kan du med fordel bruge de sociale medier til din online markedsføringsstrategi, det koster noget tid som alt andet men det er billigt at reklamere på de sociale medier som Facebook, Twitter, Youtube osv.

Et andet råd du med fordel kan bruge er her på Amino. Hver gang du poster et nyt indlæg er du med til at reklamere for din netbutik for du har selvfølgelig lavet en signatur med link således at du får flere og flere udgående links (som bl.a er en del af min egen linkbuilding strategi, og mange andres herinde) Jeg har ca 450 postet indlæg på Amino = 450 udgående links, det er noget Google finder når søgebotten crawler Amino og det er med til at give dig en højre pagerank på de organiske søgeresultater.

Husk nu også at have en god off-line markedsførings strategi, det kan være rubrik annoncer i aviser og dagblade, flyers du sætter på hvor det er muligt, visitkort som du altid har på dig som den sælger du er, reklame i bagruden på bilen osv osv.

Så der er bare med at komme i gang men husk at det sker ikke bare på en dag, det gøres over en periode og efterhånden vil du opleve et stigende salg udfra din markedsførring.

Håber det kan bruges og held og lykke med det, bare husk at sætte dig nogle mål og blive ved, ved og ved.

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tøger Flagstad:

Jeg har været på google adverts, men det er jo dyrt pr. md.

Jeg har selv lige haft problemet med alt for dyr adwords. Så spurgte på min min G+ efter nogle bøger omkring adwords man kunne læse. Fik så et svar fra Frank Hellerup Madsen som var helt perfekt!

Efter jeg er gået i gang med at læse den gratis bog PPCProfit har jeg sænket mine omkostninger på adwords helt utroligt meget og det er på KUN 3 dage. Tror nok også jeg havde lavet enhver fejl der var at lave.

Så måske kan ud også optimere dine adwords annoncer. Forsøget værd :)

Endnu en gang tak til Frank for navne på bøger og link :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

produkt beskrivelserne lav dem længere hvilken stoffer er der i bamserne

hvor store er de bamser , hvad vejre de bamser, hvad sammenlignes man putte dem i en sport taske vis det på siden ,

få lavet nogle billeder børn leger med bamserne

videoer er vigtigt på siden det øger  chance for video links på google og desuden jo mere folk tid folk bliver på siden jo mere er chancen for din side stiger på google , desuden større chance for  flere linker  til dig

blogger løs på siden det skaber indhold på siden flere ord findes og google elsker liv på en side

motivation afgørende og en blive ved at finde på nyt og vil vinde og lave den bedste side

ekstra input her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra hørsholm
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Fra  www.speciel-design.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Det er en rigtig fin webshop du har fået lavet, meget indbydendeSmile Har selv en web-shop www.speciel-design.dk der sælger smykkematerialer. Men noget der faldt mig i øjnene var at der var 3 dages levering- mine kunder har selv givet udtryk for at levering fra dag til dag er afgørende for om de køber eller suser videre til næste shop. Det er ingen kritik men erfaring fra min egen shopSmile.

Endvidere er det en lang proces at få så stor indtjening at man kan leve af det , seo er en del af arbejdet, under hver varer har jeg erfaret at der skal være en tekst der beskriver produktet hvori produktnavnet skal indgå mange gange og så h1 overskrifter. Det tæller altsammen - men tålmodighed skal der til.

 

vh

lise

www.speciel-design.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tøger

Jeg har set din side engang den var krakdeals, downtown eller er anden deal side. Jeg har selv 2 små børn så tænkte straks at det måtte da lige være noget for mig.

Men desværre nej, jeg kunne ikke finde en eneste ting på din side som jeg havde lyst til at købe. bearsandtoys lyder lidt som om der er legetøj og det er der jo slet ikke. Bamser, bamser og atter bamser er måske ikke lige det legetøj der sælger bedst.

Jeg synes du skal overveje at få noget rigtig legetøj hjem, noget kendt som børnene ønsker sig og så selvfølgelig til nogle gode priser.

Jeg tror det er varesortimentet der ligger til grund for de manglende kunder, men det er jo så også bare min mening. Jo større udvalg man har desto bredere kan man ramme.

Vh Sidsel

www.Amaida.dk - Smykkematerialer & perler

Absalonsgade 24B, 9000 Aalborg

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)