Jeg sad i dag og skrev en artikel i en online tekst editor, stille og roligt med en god kop kaffe. Da det blev tid til at ugive trykkede jeg selvfølgelig "udgiv"... Hvorefter jeg fik besked om at jeg skulle være logget ind for at kunne udgive.
Jeg ved ikke om det var fordi mit internet har været nede mens jeg skrev, eller hvad det skyldtes at jeg blev logget ud, men i hvert fald mistede jeg de 1.400 ord jeg havde skrevet.
Så et godt tip herfra er ALTID at skrive i Word eller lignende, sætte den til at gemme automatisk hen ad vejen, for så har du det altid - Jeg skriver som regel selv alle mine artikler i Word, men den dag jeg selvfølgelig ikke gør, går det jo galt!
Med venlig hilsen John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Nogle gange kan man være heldig at trykke "Tilbage" i browseren, og så komme tilbage til det man skrev. Men umiddelbart er det nok bedst at skrive lange indlæg et andet sted, med mindre man er sikker på at man ikke vil få problemer med timeouts :-)
Super godt tip! ;) Selv sidder jeg og skriver i Word, når mine artikler til musikblogger.dk skal op. Så oplever jeg ingen fejl, medmindre min computer går helt ned!
Det er sgu uheldigt når sådan noget sker. Når jeg skriver et indlæg i WP eller en artikel så prøver jeg altid at huske mig selv på at markere alt jeg har skrevet og kopiere det inden jeg trykker Udgiv eller Gem. For så er jeg sikker på at hvis der sker en fejl har jeg det kopieret så jeg kan prøve igen. :-)
Men ja, det er jo ikke altid man husker det, så godt tip med at skrive i Word istedet!