Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår bør man sætte annoncer på sin side?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

SimpleVision:
Hvis du bruger Analytics på dansk så er det under "Trafikkilder", bruger du det på engelsk er det under "Traffic Sources"

Den var jeg egentlig med på, men der står:

73,86 %Søgetrafik
4,58 %Henvisningstrafik
21,57 %Direkte trafik
 
måske jeg har forstået spørgsmålet forkert så?
troede der blev spurgt til .. ja ved egentlig ikke længere hvad jeg troede.. :)

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:
Jeg bruger statcounter.com, samtidig med at jeg bruger Google analytics. De begge 2 viser gode statistikker - Google analytics er formentlig bedre rent teknisk osv. men statcounter har nogle andre lækre funktioner, som er værd at bruge.

Okay tak, det vil jeg prøve..

mht. egen traffik og besøgende, så er det antallet af besøgende pr. da jeg har postet, ikke side visninger (selv om der dog også står hvor mange sider de har set i gennemsnit)

mht søgeord osv. så har min side et par indlæg hvor der ifgl adwords er 1000 månedelige søninger og lav konkurrence.. det gælder egentlig mange af de nidlæg jeg laver, det er dem jeg satser på ;)

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

SimpleVision:
Du må ikke have mere end 3 AdSense units pr side eller det du kalder indlæg

Har ikke tænkt mig at have flere end dette, jeg tænkte i forvejen 1-2.. :)
Men er det en "tommelfinger regel" at den ikke må overstige 3? eller er det google der dikterer det så der ikke er for mange reklamer overklasket på www.

Det er noget Google selv dikterer. 1-2 annoncer lyder som en god plan, placer dem så de ikke er i vejen når man navigerer rundt, men stadig er synlige på siden.

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil undgå at analytics tæller dit besøg på siden med, kan du bare lave et filter, der skærer din ip fra.  Det er ganske nemt, og der findes mange guides til det :) bare søg på google :)

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:
Jeg ved faktisk ikke om man kan slå det fra, eller om man selv skal lave et system der eventuel "blokere" dig fra siden, således du får det mest oprigtige resultat

Hej Morten, 

Jep, det kan sagtens slå det fra. Der skal du blot have oprettet et filter, som identificerer dig ved hjælp af enten din IP-adresse eller evt. cookies.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)