Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår bør man sætte annoncer på sin side?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..
jeg har startet min egen side her for en uges tid siden.
jeg har dog ikke fået skrevet så mange indlæg endnu, en 6-7 stykker er det blevet til.
Jeg ved dog ikke helt hvad der er sket for min side, men der kommer mange forbi selv om jeg ikke har startet siden op på facebook eller fortalt nogle om at siden eksisteret..
Bare igår var der over 100 besøgende, det syntes jeg er ret meget når jeg ikke rigtig har gjort noget for det.. Nå men nok om det..

mit spørgsmål er egentlig mht erfaringer til adsence.
hvor mange reklamer har i bedst erfaring med at smide ind? er det 1 pr indlæg 3 pr indlæg eller giver det jer flest brugere kontra indtjening at have 10 reklamer pr indlæg.
jeg ved godt at det måske er lidt svært at svære på da indlæg er forskellige af størrelse og længde osv.

men spørgsmål 2:
hvor mange "daglige" brugere syntes i jeg skal have før jeg begynder at bruge adsence reklamer?
altså hvis jeg fortsætter med at have 100 om dagen skal jeg så have dem ind nu eller vil det skræmme dem væk. skal jeg i såfald vente til jeg har eks. 500 daglige brugere på min side og så tage et lille tab af brugere der ??

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber ikke det ses som spam.. 

men kunne godt bruge et svar det ville jo være dumt at jeg smed reklamer på allerede og derved mistede en stor indtjeningsmulighed senere hen. eller omvendt gik glip af en indtægt.. 

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Jeg synes det lyder som utrolig mange besøgende efter kun en uge uden nogen egentlig optimering - hvad bruger du til at tracke dine besøgende med, og hvor kommer de fra? 

100 besøgende om dagen kan sådan set sagtens resulterer i over 1500 kroner eller mere om måneden, hvis du er i den rigtige niche, så hvis dine besøg er unikke osv. så ville jeg sætte Adsense eller affilliate annoncer på nu.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Jeg bruger google analytics..
Jeg har seo-pack fra yeast eller sådan noget som jeg bruger til at optimere mine søgeord. Men har ikke linkbuildet og ikke rigtig gjort andet end at skrive mine indlæg, har ikke fuldt optimeret på søgeord endnu da jeg ikke ville have for mange besøgende før der var "en masse indhold" så folk ville blive lidt længere (se nedefor for gns tid)

der var: lørdag 92 besøgende, søndag 115 besøgende og igår var der 87 besøgende. 
de besøgende bruger i gennemsnit  00:03:26 gns tid på websted. 2,93 sider/besøg. 88,24%%nye besøg..

Men okay, jeg prøver at se om der er nogle afsense kampagner der matcher lidt.

 


 

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder umiddelbart godt, men hvor kommer dine besøgende fra?

- Og må jeg se din side? :)

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige smidt en PM til dig med link..

er ikke så vant til analytics, men hvor ser jeg hvor min traffik kommer fra..

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:
mit spørgsmål er egentlig mht erfaringer til adsence.
hvor mange reklamer har i bedst erfaring med at smide ind? er det 1 pr indlæg 3 pr indlæg eller giver det jer flest brugere kontra indtjening at have 10 reklamer pr indlæg.
jeg ved godt at det måske er lidt svært at svære på da indlæg er forskellige af størrelse og længde osv.

Du må ikke have mere end 3 AdSense units pr side eller det du kalder indlæg. Når det så er sagt, så vil jeg først og fremmest tænke på brugervenligheden. Du skal ikke sætte for mange annoncer ind i forhold til dit indhold. Annoncens størrelse skal også passe sammen, så inholdet er læseligt. 

Det er svært at gøre det mere konkret da jeg ikke har set siden!

Lasse:
men spørgsmål 2:
hvor mange "daglige" brugere syntes i jeg skal have før jeg begynder at bruge adsence reklamer?
altså hvis jeg fortsætter med at have 100 om dagen skal jeg så have dem ind nu eller vil det skræmme dem væk. skal jeg i såfald vente til jeg har eks. 500 daglige brugere på min side og så tage et lille tab af brugere der ??

Jeg synes at du skal prøve at sætte annoncer på allerede nu. Men husk at holde øje med hvordan brugerne reagere på sider med annonce. 

Og det vigtigste af det hele, TEST,TEST og TEST. 

Har du spørgsmål er du velkommen til at smide mig en PM

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:
er ikke så vant til analytics, men hvor ser jeg hvor min traffik kommer fra..

Hvis du bruger Analytics på dansk så er det under "Trafikkilder", bruger du det på engelsk er det under "Traffic Sources"

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

SimpleVision:
Du må ikke have mere end 3 AdSense units pr side eller det du kalder indlæg

Har ikke tænkt mig at have flere end dette, jeg tænkte i forvejen 1-2.. :)
Men er det en "tommelfinger regel" at den ikke må overstige 3? eller er det google der dikterer det så der ikke er for mange reklamer overklasket på www.

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

2 tanker falder mig umiddelbart ind.

  1. Google Analytics, kender ikke forskel på dig selv, og dine besøgende, hvilket vil sige at din færden på siden, altså hver gang giver 1 sidevisning. Jeg ved faktisk ikke om man kan slå det fra, eller om man selv skal lave et system der eventuel "blokere" dig fra siden, således du får det mest oprigtige resultat. Står der noget om hvorvidt det er 100 sidevisninger, eller 100 unikke besøgende, og endvidere om det er tilbagevendende besøgende.

  2. Det kan være du har ramt en guldåre, og simpelthen bare har skrevet et indlæg, som rangere utroligt godt for et søgeterm, med mange søgninger på, men lille konkurrence.

Jeg bruger statcounter.com, samtidig med at jeg bruger Google analytics. De begge 2 viser gode statistikker - Google analytics er formentlig bedre rent teknisk osv. men statcounter har nogle andre lækre funktioner, som er værd at bruge.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)