Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer køb af Affiliate side - mangler hjælp til at vurdere den.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey derude kære Aminoer :)

Er ret ny i Affiliate gamet, har først fået øjnene op for det her i den seneste tid, men er kommet i snak med en, og overvejer at købe hans side. Men som sagt er jeg ny i gamet, så mangler nogle lidt mere erfarne folk til at tage et kig på den, og måske smide en kommentar eller 2 som kunne hjælpe mig godt på vej.

Bare smid en PB - så kommer info der.

På forhånd mange tak :)

/Jesper

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg vil gerne kigge lidt og give min mening med på det :)

/Mikkel

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg sad og lyttede til dette engelske podcast om køb af hjemmesider igår. Selvom det selvfølgelig er tiltænkt engelske sider kan man sagens bruge meget af det samme på danske sider.

Hvis du først lige er begyndt, at arbejde med affiliate ville jeg være lidt påpasselig med, at købe andre sider. Det kan være svært helt, at vurdere om man gør en god handel.

Jeg har ikke erfaring nok med køb af sider til, at jeg kan hjælpe dig, men jeg håber at du finder nogle der kan :)

Held og lykke med købet.

Mvh

Kristoffer

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er ny i gamet som du siger skal du nok grundigt overveje hvor meget du vil give. Du skal altså enten købe med formålet at siden skal være for at lære eller for at give dig passiv indkomst. Hvis du ikke kender til det der ligger i affiliate marketing dvs SEO (eller PPC), konverteringsoptimering, risiko osv kan det blive en dårlig investering hvis du tror at du bare køber en stabil indtægtskilde. Hvis du derimod køber med det formål at lære mere om affiliate marketing mens du tjener nogle penge så giver det bedre mening.

Hvor meget en side er værd afhænger for mig af nuværende indtjening og ikke mindst muligheden for større fremtidig indtjening. En side med potentiale er mere værd end en side som har toppet i indtjening.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svaret dig uddybende tilbage  (PM)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Har du lidt opdate ? vi skrev jo lidt sammen i PM

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)