Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dur dette layout ? Pakhus1.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Vi er ved at udvikle hjemmeside med henblik på salg af solceller og eksklusive design møbler etc. - shop er endnu ikke integreret og der mangler stadig en del på siden. Vi er interesserede i at høre om vores design på siden er helt på galt....eller ?

Håber nogen har tid til en lille kommentar til layout/ide etc.

På forhånd tak !

Mvh
Pakhus1.dk

Bjerg

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg blev meget hurtigt søsygIck!

Det' en ommer! efter mig mening - undskyld

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben-dk:

jeg blev meget hurtigt søsygIck!

Det' en ommer! efter mig mening - undskyld

Hjælper ham desværre ikke når du ikke kommer med nogle konstruktive løsningsforslag, men jeg er enig. Blev også søsyg over slideshowet. Smile
Efter min mening skal du finde et hvidt design. Du siger selv, at I sælger designmøbler, så designet skal være stilrent. Det er ihvertfald et must-have i min verden.
Hvis i ønsker at bibeholde slideren, skal hastigheden sættes op på slideren, og færre slides ville være at foretrække.

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

læs mere forsiden er der intet nedunder få indhold der

der er blandet dansk og engelske på siden read er engelsk home er engelske ord brug dansk vis det er en dansk side

nedenunder igen er der en lang række menu punkter men resten siden overfor er der kun hvidt få tilpasset stykke på forsiden

nederste på forsiden der står alt for meget det forvirre en 404 fejl side , design med mere

få også de social logoer på siden det betyder noget i trust værdien

husk lav søge venlig url pakhus1.dk/?page_id=20 altså sådan her pakhus1.dk/kontakt

cvr nummer i fodnoten det skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det mister troværdigheden når i prøver at sælge både solceller og møbler på samme side.

 

I burde istedet overveje at sælge fra hver sin hjemmeside, hvis det da er sådan at jeres ekspertise dækker over disse to områder.

 

Se nærmere på en af de større sucesser, kondomaten.dk er blogger her på amino og hans erfaringer som han deler rundhåndet ud af, er super gode at se nærmere på!

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver Ewardsen ret, 

Hvis jeg skulle ud og købe solceller tror jeg at det ville skræmme mig væk at i også solgt møbler og sten anordninger til haven. De to produkter har ikke den store sammenhæng. Designet er for min synsvinkel fint :) 

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

imphst:
shop er endnu ikke integreret

Hvis I har planer om shop, ville jeg droppe den WordPress template InFocus og vælge et der er beregnet til det. I hvert fald hvis det er planen at lave shoppen i Woocommerce.

WooThemes.com ser ud til at have nogle gode WordPress templates til webshops.  

Held og lykke med det.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej imphst,

Forstår godt når folk skriver at man bliver søsyg af at se på forsiden. Sliderens hastighed gør også at mine øjne bliver helt forvirret, og man er simpelthen nødt til at kigge væk. Kan I ikke vælge en anden overgang, lidt blødere overgang? F.eks. hvor billedet opløses og det næste billede langsomt dukker op bagved? Det ville gøre det mere spiseligt.

Jeres indholdsmenu nedenunder har også forholdsvis meget plads, og det skal helt sikkert ændres, da det slet ikke hænger sammen med resten af siden. Måske det er fordi I arbejder på siden, men der mangler i hvert fald noget på denne del af siden.

Synes sådan set ikke der er noget galt i bunden af siden, men det er jo lige nu en masse standard-menuer fra temaet I har efterladt. Så hvis I har masser af information og links, så smid det herned. Men sørg for at informationen ovenover rammer plet - I skal have fastholdt kunden og sikre at de også gider at se i bunden efter hvad I ellers har at byde på.

Og så ville jeg også overveje at opdele jeres produkter på flere sider, med mindre I kan lave en meget åbenlys og synlig kobling mellem de to produktkategorier.

Held og lykke med det,

Mvh
Torben

Tilmeldt 16. Feb 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er !!

Mange tak for input. Vi har nu skåret en del væk - og lavet lidt småjusteringer.

Fokus er ændret til udelukkende at handle om solceller. 

Vi mangler stadig MEGET - men er forhåbentligt på

rette vej.......?

Mvh

Imphst

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det ser ud nu syntes jeg det ser flot ud. Der mangler en del tekst og information der viser det er et firma og ikke bare en blog. Men selve designet er helt fint

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)