Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en simpel WP side for tiden ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

En hel enkel side til min datter, hvor hun kan skrive nogle tekster på forskellige sprog, og tilbyde oversættelse til "studenter" priser.

Hvad med hosting og alt det der - årlig omkostning ?

Tilbud kan sendes til mig på jesper@sliknet.dk

Eller skriv her i tråden.

 

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige før, at jeg vil foreslå at i selv laver den :) det er billigst og det er super nemt ! 

Jeg begyndte selv at sætte mig lidt ind i Wordpress og i starten tænkte jeg, Det kan jeg sgu ikke finde ud af, men det er faktisk super simpelt, og det er næsten som at lave sine sider i word.

Jeg købte et tema fra Themeforest som koster omkring 35 $ og det er jo et engangsbeløb.

så skal i have et webhotel: Chosting har et bronze webhotel til 15 kr/måned 

i skal have et domæne som hos chosting koster 100 kr/årligt. Det er nemmest hvis man køber domænet hos ens webhotel udbyder, da de så går ind og retter DNS og pegningen osv.

Der er flere forskellige guides til wordpress som guider dig igennem det meste. 


Der er flere som tager 3-4000 kr for en simpel wordpress side. (og det kan gøres meget billigere! )

 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Bennie det ser da også meget smart ud.

Delvis blog, men også hjemmeside for hendes oversættelses service - men der er sådan en måske fin nok ?

Skal man ikke købe domæne , hoste osv. på den ?

Oliver, ja, jeg har selv en wp , men ikke noget jeg gider rode med selv at oprette :)

 

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra 5 US Dollar kan du få en til at installere det for dig. Herefter kan du nemt selv hente et Theme igennem administrationen. 

Herefter skal du naturligvis have noget hosting, og her kan UnoEuro og Meebox anbefales.

Det kommer naturligvis an på hvad det er du gerne vil have for du kan jo også sagtens vælge at gå til et Webbureau og få det lavet præcis ligesom du gerne vil have det, og så koster det jo nok fra 3.000 og op efter.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville også foreslå at du lavede det selv, da det ikke er så svært. Der følger altid en forklaring med, hvis du ikke er så erfaren med wordpress.

Designs kan du hente gratis, og du kan vælge at betale for nogen.

Hosting dem er der ikke mangel på i forhold til dette, så kan fremhæve unoeuro.com da jeg selv har brugt dem.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Skal man ikke købe domæne , hoste osv. på den ?

Næh, det er ikke nødvendigt. Den hostes af Google.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Oliver, ja, jeg har selv en wp , men ikke noget jeg gider rode med selv at oprette :)

Ja okay. :) Jeg kan ellers kun anbefale selv lige at sidde med det. Forstod på dig, at det skulle være en meget simpel side. Det er utrolig nemt at sætte op og du spare en masse penge, hvis du selv lige gad bruge 10 minutter på at sætte installere temaet, og sætte de forskellige sider op. 

Men hvis du er ligeglad med prisen, så kan du få hurtigt få lavet en side hos nogle professionelle, da det nok ikke vil tage mere end 1 time for dem at sætte det hele op. 

Mvh.

oliver

OP Road 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)