Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IQmedier nede?

Side 2 ud af 9 (90 indlæg)
Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Så i sidder og redigerer andres indlæg bare fordi i ikke mener de varetager andres interesser?.

Var da en meget speciel holdning, kunne forstå hvis der stod visse ting :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun tilføje at det virker ekstremt underligt at ALT er nede man måtte da forstille sig noget kunne blive oppe. Det virker mest på mig som en ikke betalt server regning man så lige skal have igennem.. Men hvad ved jeg.. Kun at Orville Media ikke KAN gå ned medmindre 4 steder brænder samtidigt:-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:
Så i sidder og redigerer andres indlæg bare fordi i ikke mener de varetager andres interesser?.

Det er da ekstremt vigtigt at der ikke bliver lagt forkerte oplysninger på nettet

Et indlæg på Amino bliver indekseret i løbet af 0,5

og så går det ud over et firma pga. en side er nede.

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er jo også flere rygter om konkurs. Kan snakket med flere branchefolk om det, og de har også hært rygtet. Btw hvad er deres cvr? Så kan vi se om de står som konkurs i databasen
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

ditsalg:
Btw hvad er deres cvr? Så kan vi se om de står som konkurs i databasen

 

Hallo - altså .. Tråden er helt ny... hvis du kigger i CVR.dk kan der gå flere måneder og hvis du kigger i statstidende går der, mig bekendt ca. 4-6 hverdage.

Så giv dem dog lige nogle timer og så send dem istedet en venlig forespørgsel (og skulle det være tilfældet, så tramper man ikke på nogen der ligger ned)

 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny det var jo ikke en konstatering at de var gået konkurs, derimod IGEN et spørgsmål om nogen vidste hvad grunden var, for virker underligt at hele siden går i hvid uden noget som helst reaktion.

Tim er helt enig, virker helt vildt underligt at man ikke har beskyttet sig bedre mod server crash, når man er en af de største spillere på det Danske marked :).

Ditsalg har tjekket deres status og de står som værende okay(Som det nu står haha), men ja rygtet kører vidst lidt rundt omkring for tiden :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, deres navneserver er


ns1.nmnet.dk NNA47-DK
ns2.nmnet.dk NNA47-DK

Nogen der kender dem?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:
Johnny det var jo ikke en konstatering at de var gået konkurs, derimod IGEN et spørgsmål om nogen vidste hvad grunden var, for virker underligt at hele siden går i hvid uden noget som helst reaktion.

Nej det kan godt være, men hvis evt. kunder søger på nettet og din oprindelige overskrift kom frem, kan det skade deres forretningen.

OG nu er Amino ikke til at sprede gætterier og rygter

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu vil jeg ikke skade deres forretning, da jeg tjener en del via affiliat hos dem
Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

1. Det er da ikke mit problem at skulle beskytte deres brand, hvis de crasher eller nu engang går konkurs. Så det er da op til dem at informere os "kunderne" :)

2. Ikke gætterier eller rygter dog derimod et normalt spørgsmål til et forum af mennesker med baggrunde indenfor alt med it og offline. Få dine facts iorden :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 2 ud af 9 (90 indlæg)