Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behandling i bank

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Faaborg
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har startet en mindre købmandshandel i udkantsdanmark. I den forbindelse søgte vi financiering gennem banken, hvilket dog ikke var den store succes. I stedet har vi så financieret et start varelager og kapital til Aps selv. Følgelig skulle vi vælge bank, og valget faldt på en mellemstor bank hvor vi havde privat konto i forvejen (ikke at vi havde den store tilknytning til banken, men nogen skulle det jo være).

Vi har ikke andet end indestående i banken. Ingen gæld, intet overtræk, men heller ikke mange millioner:( Vi forventer dog en omsætning på 2 mill p.a.

Vi er stadig under stiftelse, og i den periode skal man jo bruge banken aktivt for at kunne lave div. transkationer (som de jo tager sig pænt betalt for). Meget af vores kommunikation med banken foregår via mail. Nu kommer så mit dilemma:

Vores rådgiver virker i bedste fald vranvillig. Hendes svar mails til os er fyldt med overdreven tegnbrug, brug af store bogstaver og en ret nedladende tone. Dette synes jeg bare er skide irreterende. Spørgsmålet er så bare om man skal finde sig i det, nu man ikke har så mange penge stående. Eller om man fra starten skal sige at man flytter pengeinstitut, inden vi ser os helt sure på hinanden.

Mvh

Kasper

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at klage over hende? Det er da lige meget hvor mange penge I har stående. I er kunder og kommer uanset hvad, til at lægge penge i bankens egen pengekasse - og så fortjener I også en rimelig behandling.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det allerede kører dårligt fra start, synes jeg ikke at i skal blive ved med at bruge vedkommende som rådgiver. Spørg evt. efter en anden rådgiver i banken først, og se om det giver samme resultat. Hvis det gør, er det jo nok bankens måde at drive bank på der giver sig til udtryk i disse mails. Og så er et bankskifte nok bedre.

Men spar tid og energi ved blot at få en anden rådgiver. Jeg har før erfaret at der kan være stor forskel på rådgivere i samme bank.

Mvh Carsten

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kræv en anden rådgiver!

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Start helt klart med at skifte rådgiver! Havde selv en vrissen og træls rådgiver engang, som jeg slet ikke kunne tale økonomi med,selvom alt gik fint. Skiftede så over til en ny i samme bank og det har gået fremragende.  Yes 

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)