Hej Vi har startet en mindre købmandshandel i udkantsdanmark. I den forbindelse søgte vi financiering gennem banken, hvilket dog ikke var den store succes. I stedet har vi så financieret et start varelager og kapital til Aps selv. Følgelig skulle vi vælge bank, og valget faldt på en mellemstor bank hvor vi havde privat konto i forvejen (ikke at vi havde den store tilknytning til banken, men nogen skulle det jo være). Vi har ikke andet end indestående i banken. Ingen gæld, intet overtræk, men heller ikke mange millioner:( Vi forventer dog en omsætning på 2 mill p.a. Vi er stadig under stiftelse, og i den periode skal man jo bruge banken aktivt for at kunne lave div. transkationer (som de jo tager sig pænt betalt for). Meget af vores kommunikation med banken foregår via mail. Nu kommer så mit dilemma: Vores rådgiver virker i bedste fald vranvillig. Hendes svar mails til os er fyldt med overdreven tegnbrug, brug af store bogstaver og en ret nedladende tone. Dette synes jeg bare er skide irreterende. Spørgsmålet er så bare om man skal finde sig i det, nu man ikke har så mange penge stående. Eller om man fra starten skal sige at man flytter pengeinstitut, inden vi ser os helt sure på hinanden. Mvh Kasper |
Har du overvejet at klage over hende? Det er da lige meget hvor mange penge I har stående. I er kunder og kommer uanset hvad, til at lægge penge i bankens egen pengekasse - og så fortjener I også en rimelig behandling.