Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem tilbyder at skrive gratis seo artikler for referencens skyld.?

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Det er dig som har startet diskussionen men at påpege Amino, den seneste tid oversvæmmes af kvækulanter. Altså underforstået i nærværende, at folk med en anden mening om gratis arbejde og referencer er nogle kvækulanter

Ib - For dælen da, problemet er ikke at du kommenterer på, at gratis arbejdskraft måske ikke er den bedste løsning, problemt er din arogante måde og samtdig at kommenterer en stavefejl som i den sammenhæng er fuldstændig ligegyldig? Det er i mine øjne kun for at sætte trådstarter i et dårlig lys?Især når du heller ikke selv staver særlig fejlfrit, hverken her på amino eller på din hjemmeside. Han spørger jo netop efter en tekstforfatter, muligvis fordi han ikke selv har evnerne? 

Som du kan se i mit sidste indlæg, så er der faktisk mange her på amino der tilbyder gratis seo artikler, endda jævnligt. Hvis trådstarter har fulgt med i udviklingen på amino hvor der et par gange i måneden tilbydes den slags, er det så underligt at han selv efterspørger det når han har brug for det? 

Diskussionen om det så er en god måde at gribe sin forretning an på er en helt anden, og det kan vidst ikke rigtig sammenlignes når man er hygge/hobby seo tekstforfatter og når man er håndværker der lever af sit erhverv. 

Men jeg vil gøre som Fashion-seller, give dig ret så vi andre kan få fred, det er vidst den eneste måde man får lukket munden på dig, jævnfør tidligere erfaringer i de mange debatter der er blæst af sporet. 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
!........

P.S: Om så vennerne på Aminoi giver dig stjerner er for mig ligegyldigt i nærværende.


Det er dig som har startet diskussionen men at påpege Amino, den seneste tid oversvæmmes af kvækulanter. Altså underforstået i nærværende, at folk med en anden mening om gratis arbejde og referencer er nogle kvækulanter



Stavefejl skal bekæmpes med stavefejl.
Ib en gang i mellem synes jeg at du skulle læse dine egne indlæg inden du sendte dem af sted IKKE på grund af stavefejl for det laver vi alle, næsten alle.

Men du starter nu med at nedgøre trådstarter.

Og jeg slutter mig gerne til koret, jeg synes det er ok at søge gratis hjælp til noget man ikke selv magter, hvis man ikke har midlerne eller håber på at der sidder 'en der har brug for en opgave der kan bruges til noget.

Postulat: Det har du sikkert også gjort en gang.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

man må sige, at mange af debatterne herinde tager en besynderlig drejning. Det oprindelige spørgsmål var egentlig ret simpelt og let at forstå, men handler nu om hvor vidt man er i stand til at stave, eller overhovedet kan tillade at bede om gratis tjenester. Hvis der er personer som vil skrive gratis tekster, sender de vel en pm til trådstarter.

Med hensyn til tonen. Er det sådan man taler til andre, de personer herinde kunne være potentielle nye kunder, eller kunne henvise til nye kunder

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu er stavefejlen rettet i overskriften.

Nu mangler vi bare en moderator der sletter 4 sider, så kan tråden komme tilbage på sporet.

Køb ren argan olie her

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Martin Tygsen og Per Krabbe

Ikke for at start en ny diskussion.

Men jeg kaldte det netop stave/slåfejl og altså ikke grammatik eller semantiske fejl, eller noget helt andet.

Jeg ved jo ikke om den eller de som laver indlægget hvad dennes motiv er. Og somme tider går det jo stærkt også i mit tilfælde.

Af en ”SEO ekspert” har jeg fået i vide, at man også skal have ordblinde med ind på sin side for at læse. Derfor skal der både være gibsplader og gipsplader m.m. med i beskrivelserne.

Om jeg som håndværker tror at referencer er vigtige ? ja det gør jeg da www.raad-mal.dk/referencer

http://raad-mal.dk/galleri

Ja min hjemmeside kunne også trænge til en ordentlig overhaling. Ja men rulle, pensel, Amino og sengen skal jo også passes.

Men det kan være jeg skal efterspørge en god og billig tekstforfatter ? Men ikke gratis.

Jeg kunne jo også søge på Google. Det samme med en god og billig maler.

God søndag til alle,

og tak for dysterne

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S: Lad ytringsdemokratiet på Amino få de bedste vilkår !

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Nu er stavefejlen rettet i overskriften.

????

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok piger.... så slår vi lige koldt vand i blodet. En af de uskrevne regler i et forum er netop at man IKKE kommenterer på hinanden staveevne. Derfor "overser" man stavefejl og påpeger dem ikke  - men hvis man kan så kan man evt. godt rette en overskrift.

Tråden er gået helt ud af sit spin og jeg tror at vi skal have den tilbage igen.

Jeg vil helst ikke slette indlæg fordi de viser jo de forskellige mennesker der er herinde, men er der nogle der bliver angrebet så går min slettefinger igang.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Ok piger Wink.... så slår vi lige koldt vand i blodet. En af de uskrevne regler i et forum er netop at man IKKE kommenterer på hinanden staveevne. Derfor "overser" man stavefejl og påpeger dem ikke  - men hvis man kan så kan man evt. godt rette en overskrift.

Tråden er gået helt ud af sit spin og jeg tror at vi skal have den tilbage igen.

Jeg vil helst ikke slette indlæg fordi de viser jo de forskellige mennesker der er herinde, men er der nogle der bliver angrebet så går min slettefinger igang.

Yes God søndag.

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Entrepreneur - Jan:
Nu er stavefejlen rettet i overskriften.

????

I dit første indlæg her var et af dine ankerpunkter stavefejlen i overskriften. Derfor har jeg rettet det, så der ikke er stavefejl samt tilført "at" i teksten.

Med hensyn til det at bede om gratis tekster, så er det da ikke odiøst. Personligt havde jeg nok valgt at skrive noget indhold i indlægget, men sådan er vi jo så forskellige.

I øvrigt arbejder de fleste "gratis" på forventet efterbevilling, ligesom du som håndværker ikke tager penge for at afgive et tilbud. Den tid det tager at lave et tilbud er jo kun noget der honoreres såfremt tilbudet accepteres og der derved kommer penge i kassen.

Jeg arbejder også gratis og betaler endda for det når folk ønsker private label produkter, det koster typisk 2-3.000 pr. henvendelse jeg vælger at beskæftige mig med i omkostninger endda uden timelønsberegning. Til tider munder det ud i givtige samarbejder, men oftest i ingenting.

 

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man ikke forsøger, er man i hvert fald helt sikker på at man ikke får det man gerne vil have.

Så jeg synes det er helt fair, at trådstarter spørger efter denne byttehandel. Og så må det jo være op til den enkelte indenfor dette felt, om det er byttehandlen værd eller ej. Det vil i givet fald ikke være første gang i historien, at nogen har leveret noget gratis, for at vise sine evner og få nogle referencer, og dermed kunne tage sig betalt for sine ydelser. Måske oven i købet godt betalt, fordi forfatteren viser gode evner.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)