Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Husk google privacy så du ikke får lukket din Adsense !! flere glemmer det åbenbart..

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer..

Nu har der været en del debat om folk får deres adsense konto lukket i lange baner. Folk står uforstående overfor det, men hvor mange har læst alt med småt når de acceptere betingelserne ? Det er de færreste der gør det.

Du skal nemlig når du sætter adsense reklamer på din side sætte google privacy på din side, eller falder hammeren indenfor meget kort tid.

Har du husket det ? ellers sæt i værk.

Google har lige ændret politik, så husk og få det hele læst hvis ikke din adsense konto skal være den næste google lukker!!!

Men benytter du wordpress kan du bruge det plugin nedenunder til at indsætte google privacy, restenmå du selv ind og læse dig til.

http://wordpress.org/extend/plugins/google-privacy-policy/

Håber du/i får lidt ud af dette og kan beholde jeres adsense indtægt

God dag

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt! Mange tak for delingen ;)

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det helt præcis der kræves, er det bare et link til Googles politik, eller skal man selv skrive en lang smøre?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian:

Det handler jo om at hjælpe hinanden, måske en anden har godt råd jeg kan bruge :)

Nicolaj:

Det som står er dette: Webmastere, der bruger Google AdSense er forpligtet til at inkludere en privacy policy på deres websted.

Så må du tolke det som du mener :)

Jeg har somsagt benyttet mig af et plugin der sørger for det er iorden, men som jeg ser det er det en politik på hver enkle side

Husk iøvrigt at sætte denne poltik på alle sider i har adsense på og ikke kun den der er godkendt af google

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da nogle år siden efterhånden, at de indførte det? Du skal angive at en tredjepart har adgang til at opsamle information. Noget a la:

Vi benytter tredjepartsannoncører til at vise annoncer, når du besøger vores websted. Disse annoncører kan bruge oplysninger om dine besøg på dette og andre websteder med det formål at levere annoncer, der måtte have din interesse.

Hvis du ønsker flere oplysninger om denne praksis og vil vide noget om dine valg i forhold til ikke at lade disse virksomheder bruge disse oplysninger, kan du klikke her.

URLen er så skiftet til http://www.google.dk/privacy/ads/ men princippet er det samme. :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arnold

Det erkorrekt, det blev ændret i 2009, men det er så nu de virkelig håndhæver det. Der har aldrig været så meget fokus på det som nu og så mange lukninger af konti.

/Articoli

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah ok, ja, det måtte jo komme.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

KAn dette være grundlag, for at de ikke acceptere en?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har set nogen danske sider, wp, med denne google privacy hvor det staar paa engelsk selvom at siden er dansk. Er det helt ok eller hvordan, ved du det?

mvh

anders

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Yups: Med deres store fokus på området, kunne det da være en mulighed. Men ta et kig på deres regler også alt det med småt, selvom det er dødsyg læsning.

Anders: Mon ikke det er okay med engelsk selvom siden er på dansk, det er jo stadig deres politiker.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)