Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny side om SSD Diske er online - slut med langsomme computere

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Det er godt nok lidt over et par uger siden at min nye hjemmeside om solid state diske blev lanceret, men derfor ville jeg nu alligevel lige skrive et lille indlæg her på Amino.

SSD Disk handler om solid state drev og den primære funktion er at lave prissammenligninger på SSDer med så mange forskellige danske webshops som muligt. Derudover poster jeg nyheder der er relevante ift. teknologien og laver løbende artikler og guides. Indtil videre har jeg en fin start guide til hvad en SSD er og hvorfor de er så gode.

Siden vil på sigt blive finansieret via affiliates, men indtil videre er det kun meget få links hvor der rent faktisk er tilknyttet affiliates.

I de par uger siden har eksisteret, har jeg næsten haft 500 unikke besøgende, og arbejder mig stille og roligt op på Google, men linkbuilding er meget nyt for mig, så det går ikke helt så hurtigt :-) Heldigvis har jeg en super SEO og affiliate Rådgiver i form af Anders Saugstrup til at hjælpe, så det skal nok komme!

Det kunne være lækkert hvis i finder siden nyttig - der vil løbende komme ny funktionalitet, bl.a. arbejder jeg på en søgefunktion som kan hjælpe folk der ikke er så tekniske, med at finde en disk der passer dem. Derudover vil der også være en mere teknisk søgning, hvor man kan justere på alle mulige parametre, som man fx ser på EDBPriser.

Jeg ville blive rigtig glad hvis i gad "Like" facebook siden (mangler lige nogle followers så jeg kan få et ordentligt brugernavn til siden - af en eller anden grund mener FB at jeg skal bruge 25 fans), og eventuelt følge mig på Twitter og Google plus (I kan gøre det direkte fra forsiden). De sociale medier vil ikke blive spammet til med affiliate links og urelevante nyheder, men vil blive brugt indimellem hvis der kommer nogle vildt gode tilbud eller nogle helt vilde nyheder - men ikke de normale mindre interessante af slagsen. Det kan heller ikke udelukkes at der på sigt vil komme nogle konkurrencer eller lign., når der kommer lidt omsætning :-)

Hvis i har kommentarer eller ideer er i selvfølgelig også meget velkomne til at skrive dem her, eller sende en mail. Derudover svarer jeg gerne på spørgsmål om SSD'er, hvis du skulle have sådan nogle :-) Du kan skrive både her i tråden, på pb her på amino eller på email lars@ssddisk.dk.

Mvh

Lars, stolt ejer af ssddisk.dk

Fra Hammel
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Snowhat.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Super lækker side! :)

Den kan du kun være stolt af! Det eneste du kunne overveje, var en mobil-udgave, så ville siden være en ideal shopping-partner.

/Joakim 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, Joakim :-)

En mobil udgave er helt sikkert noget der vil komme, men først og fremmest vil jeg have lavet noget mere indhold og en lækker søgefunktion :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op - der kom 96 besøgende i går efter jeg skrev indlægget, og med en gennemsnitlig besøgstid på 3 minutter, synes jeg det var rigtig fint :-)

Tak til alle jer der kiggede forbi!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ledt efter sådan en side på dansk, så tak for det.
Jeg står selv og skal købe en SSD indenfor den nærmeste fremtid, så jeg vil helt sikkert læse op på din side når den tid kommer. 

 iPhone 6

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine:

Jeg har ledt efter sådan en side på dansk, så tak for det.
Jeg står selv og skal købe en SSD indenfor den nærmeste fremtid, så jeg vil helt sikkert læse op på din side når den tid kommer. 

Det var så lidt :-) Godt at du finder siden interessant! Der vil som sagt komme meget mere indhold løbende og flere diske :-)

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt med lidt tech-info. Hvad med en produktspecifik guide over velkendte computere, som benytter SSD. Feks om hvor godt en MacBook Air fungerer med sin SSD. Altså benchmark tests, som påviser fordelene ved SSD vs alm harddisk. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Thaastrup-Leth:

Dejligt med lidt tech-info. Hvad med en produktspecifik guide over velkendte computere, som benytter SSD. Feks om hvor godt en MacBook Air fungerer med sin SSD. Altså benchmark tests, som påviser fordelene ved SSD vs alm harddisk. 

Hvis jeg kan få fat på / betale mig fra en liste over en masse bærbare computere og deres specifikitioner, så ville jeg gerne lave en funktion hvor man kan slå sin bærbare computer op, og så se hvilke diske der passer i den.

Derudover vil der selvfølgelig også komme tests og benchmarks, men det kræver lidt kapital før jeg kan gå ud og købe diske hjem selv til ren test.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)