Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

min side er hosted på et domæne hvordan får jeg et andet domæne til at pege over på de filer?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra kbh
Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

min side er sat op på http://mmlink.dk Det er en almindelig wordpress side. Jeg har købt domænet realtime-targeting.com og jeg vil gerne have at når man går ind på realtime-targeting.com ser man mit site jeg har på mmlink.dk - det er dog vigtigt at man bliver på realtime-targeting på den måde at browseren ikke skifter url til mmlink.dk i browseren?

Er det overhovedet muligt eller skal jeg til at flytte filer og database osv?

Ballonbukser, drengebukser, pigebukser og voksenbukser fra La/Møf. Find os på www.lamoef.dk

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at Thomas Rosenstand fik gennemgået dette i en video. Hvis du prøver at google lidt eller kigge på hans side, så er jeg sikker på du finder det du leder efter..

Har desværre ikke et link til det.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige gået op for mig, at det muligvis alligevel ikke er det du søger. Håber en anden kan hjælpe.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være 100% sikker på, at de side ikke begynder at lave Duplicate content. Hvis Google fanger dit indhold på begge domæner er du i problemer. Jeg kender ikke løsningen på problemet, men noget du skal være opmærksom på.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra kbh
Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Den rigtige løsning er vel så at flytte alle filerne over på det nye domæne?

Ballonbukser, drengebukser, pigebukser og voksenbukser fra La/Møf. Find os på www.lamoef.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Løsningen på at undgå duplicate content når du har to domæner der peger på det samme indhold, er enten at lave et 301 redirect eller oprette et canonical url meta-tag.

301 redirects: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=93633

canonical url meta-tag: http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2009/02/specify-your-canonical.html

For at pege endnu et domæne over på dit website skal du opdatere DNS for det nye domæne, så det nye domæne peger på samme IP adresse. Dernæst skal du på webserveren tilknytte domænet, så webserveren ved hvordan den skal håndtere forespørgsler der kommer ind på det nye domæne. Du kan muligvis ikke gøre begge dele selv, og i så fald skal du have fat i din hosting-udbyder eller server- og/eller domæne-administrator.

Fra kbh
Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Dennis det prøver jeg at kaste mig ud i

Ballonbukser, drengebukser, pigebukser og voksenbukser fra La/Møf. Find os på www.lamoef.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Få din DNS til at pege på http://mmlink.dk ? :)  Det har jeg tidligere gjort, hvis jeg har haft flere domæner tilknyttet samme webhotel.

Det kan ikke ses i url.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

thomas hansen:
det er dog vigtigt at man bliver på realtime-targeting på den måde at browseren ikke skifter url til mmlink.dk i browseren?

Hvis jeg forstår det korrekt vil du vise den samme hjemmeside på to domænenavn. Det er generelt en dårlig idé, idet du laver duplicate content. Den bedste løsning er en 301 redirect fra det en domænenavn til det andet.

Hvis du vil have vist mmlink.dk på realtime-targeting, så kan du gøre det i en iframe. Hvis du googler lidt efter det, kan du finde et javascript der resizer iframen ved update (side skifte). Mig bekendt indekserer søgemaskinerne ikke indhold i en iframe, så det kunne være en løsning.

Mvh.

Karsten

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)