Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp i forbindelse med dette wordpress plugin "Exclude Pages from Navigation"

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg har en wordpress hjemmeside hvor jeg skal lave en masse sider, men de skal ikke kunne findes i menuen, og derfor installerede jeg "Exclude Pages from Navigation".

Nu kan de ganske rigtigt heller ikke findes i min menu, men søgemaskinerne kan heller ikke finde mine sider Surprise

Er der nogle der kender dette plugin og måske kan give mig et godt råd? Eller måske kender i et andet plugin som er bedre til formålet?

Hjemmesiden handler om tatovering og piercing og hedder www.tattoolounge.dk

På forhånd mange tak, og hav en god dag derude!

Mvh.

Christian Markedal

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke linker til de specifikke sider, så er det måske derfor Google ikke har indekseret dem. 

 iPhone 6

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

har du givet det lidt tid så google har mulighed for at indexere siderne?

vi har selv brugt "exclude pages" http://wordpress.org/extend/plugins/exclude-pages/

og vores sider kan godt findes på google. så muligheden er at du ka bruge dette i stedet

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke det plugin, men går ikke ud fra det har sat noindex på de sider du har valgt.

Installer et sitemap, og giv Google besked via webmaster tools.
Så kan Google se alle dine sider, også dem du vælger at skjule i dine menuer.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Valby
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine:

Hvis du ikke linker til de specifikke sider, så er det måske derfor Google ikke har indekseret dem. 

Du har nok fat i noget af det rigtige der. Jeg havde ikke lige tænkt på at Google jo også skal kunne finde vej. Jeg lavede nemlig en ny side igår, som jeg samtidig linkede til og den er allerede indekseret idag.

Tusind tak for hurtig feedback :-)

 

Fra Valby
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rommy:

Nu kender jeg ikke det plugin, men går ikke ud fra det har sat noindex på de sider du har valgt.

Installer et sitemap, og giv Google besked via webmaster tools.
Så kan Google se alle dine sider, også dem du vælger at skjule i dine menuer.

Hej Rommy

Tak for svaret. Jeg har installeret et sitemap, som også virker rigtig godt, men hvad er webmaster tool? Kan jeg downloade et plugin som kan det eller hvordan?

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Markedal:

Rommy:

Nu kender jeg ikke det plugin, men går ikke ud fra det har sat noindex på de sider du har valgt.

Installer et sitemap, og giv Google besked via webmaster tools.
Så kan Google se alle dine sider, også dem du vælger at skjule i dine menuer.

Hej Rommy

Tak for svaret. Jeg har installeret et sitemap, som også virker rigtig godt, men hvad er webmaster tool? Kan jeg downloade et plugin som kan det eller hvordan?

Super. Så skal du blot give besked til Google. Gå ind på https://www.google.com/webmasters/tools/home?hl=da opret en konto, og skriv så den URL til dit sitemap du har.

Så skulle den være i vinkel Big Smile

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Valby
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget brugbart råd! Det vil jeg gøre hurtigst muligt.
Mange tak Rommy!

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)