Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminoernes/Danmarks/Verdens flotteste hjemmesider - hvilken?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

syntes ikke du kan sige det på den måde, er det ikke lidt som at finde det flotteste kunstværk.... kan man heller ikke

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Andreas Linde:
Enig Morten, men nu var det jo ''den flotteste hjemmeside'' og ikke den mest profitable/højest konverterende osv.  

Ja jeg ved det og jeg skal også nok stoppe nu for ikke at ødelægge trådstarters tråd :) Bare lige en sidste bemærkning:

"flot" er subjektivt - resultater er målbare / objektive. Så mens "Beauty is in the eye of the beholder" så er bundlinien ikke til debat.

Derved ikke sagt at jeg ikke elsker flot design - men for mig er det flotteste altså stadig resultatet. Derfor er "flot" for mig lig med "effektivt". Det er foriøvrigt en holdning der har ændret sig siden jeg begyndte med e-handel.....

Ikke mere sludder fra mig nu - jeg overlader tråden til dens oprindelig spørgsmål - flotte hjemmesider.

Hilsen Morten

 

 

Hej Morten,

du ødelægger ikke min tråd ;-) Jeg var bare lidt nysgerrig omkring hvilke hjemmesider der virkelig er toppen af det visuelle. Men vi kan godt tage konverteringsrate, omsætning osv med for min skyld. Det er jeg sådan set også interesseret i.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

peter.thansen:

syntes ikke du kan sige det på den måde, er det ikke lidt som at finde det flotteste kunstværk.... kan man heller ikke

 

Du må gerne komme med dit bud omkring hvilken hjemmesider der er flottest. Jeg behøver jo ikke nødvendigvis være enig i det.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
WideEyes.dk & AAimport.dk:

M.P:


 jeg synes personligt en side er mere appellerende og købsindbydende, hvis den har nogle fine design træk,



Jeg kan godt følge dig, og jeg er da også selv imponeret når jeg ser en grafisk flot side, men faktum er at det ofte er ubevidste træk der gør om man handler det ene eller andet sted. Så spørgsmålet er om DU/JEG faktisk ved hvad der får os til at købe? Der er jo efterhånden rigtig mange undersøgelser der viser at fx en stor KØB NU knap appelerer mere til handling end en lille knap. Og det er jo næppe fordi den store knap er flottere......


Dette er blot for at sparke dialogen i en anden retning......


Hilsen Morten 



Det har du helt ret i :-) Men jeg handler det sted jeg føler mig tryk. Ringer mine alarmklokker allerede på forsiden hjælper en stor CTA knap ikke. Men her er der jo selvfølgelig også forskel på optimering og halvhjertede design løsninger

For lige at komme tilbage til spørgsmålet synes jeg fiverr.com er genial :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Fra  BEEWEB Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

www.bydehn.com - Konvertere så vidt jeg husket 3,5 %.

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Fra  BEEWEB Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

de udvikler rigtig fede sider hos: edenspiekermann.com/en

det er dog ikke kun web sider, men også logo design, typografi design og meget andet

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)