Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tid til konverterings optimering af min shop.... Marjoe.dk - kommentarer ønskes.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har Marjoe.dk været i luften 2,5 år, og det går sgu egentligt meget godt.

Men har brugt rigtig meget tid på søgeoptimering, og har også opnået pæne resultater ved dette, og gode besøgstal.

Det som jeg så ikke helt har gjort det helt store ved, er konverteringsoptimering, sådan rigtig seriøst, og dette kunne jeg egentlig godt tænke mig at kigge lidt mere på det næste stykke tid.

Så derfor kunne jeg godt tænke mig at få lidt feedback på om der er noget der bare er indlysende at få ordnet med det samme, og om i ser andre tydelige bump som kan hindre noget salg.

Og hvis i kender en ekspert på konverteringsoptimerings området, så hører jeg gerne hvem i kan anbefale.

Feedback ønskes.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed webshop! Jeg har ikke rigtig noget at sætte en finger på... 

Thomas Rosenstand har lavet 2 podcast sammen med Benjamin Gungaard. Det kan anbefales! :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fed webshop!

Kan ikke umiddelbart se noget, men skal nok melde ud hvis jeg finder noget! :-)

- Jonathan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

titlen kunne laves en del mere unikke dit domæne navn er der i alle med fri levering fra majeroe.dk 

det er ens titler lav dem meget mere unikke 

google plus på alle sider kunne hjælpe jer op ad især vis det betyder flere plusser til siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se jeg godt ved hvem din model fra Odense er... Forhandler du også hans smykker??

Noget andet.. E-handelsfonden.. Kan det opveje dit salg? altså udgifter til det kontra indtægter?

Måske du skulle sløfje det og hæve din indkomst på den måde?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard:

Kan se jeg godt ved hvem din model fra Odense er... Forhandler du også hans smykker??

Noget andet.. E-handelsfonden.. Kan det opveje dit salg? altså udgifter til det kontra indtægter?

Måske du skulle sløfje det og hæve din indkomst på den måde?

Nej forhandler ikke hans smykker, disse billeder er taget inden jeg lærte ham at lave disse armbånd :-) Men jeg sælger lign, og og sælger en del, og det er også der der skal sættes mere ind, med flere modeller i kommende tid.

E-mærket er godt for shoppen, og den udgift der er til dette, i forhold til omsætning, har ingen betydning - så den beholder jeg.

Men tak for indput.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)