Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ny ide der kan slå wordfeud af banen!!!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

hvad vil du investerer i projektet eller regner du med folk betaler det hele ? - Jeg vil investere med det kan jeg, hårdt arbejde og blod, sved og måske en enkelt tåre. :D Udover dette har jeg ikke kapital nu, men vil da arbejde "RØVEN" ud af buskerne for at skaffe de midler der skal til, for at vise jeg ikke bare vil side og inkassere. 

hvor meget viden har du emmet - har meget viden om emnet da det er en gammel ting der bare bliver elektronisk, der hvor jeg mangler ekspertise er omkring udviklingen af ideen. 

hvad vil du kunne bruge af markedsføring i fremtiden - Hvordan markedsførte Woudfeud? Måske sammen måde. 

kunne også være en ide du meste ejer det hele selv, det er normalt lettest så du kunne aftale at betale lidt af på en  udvikler som  laver  din apps - god ide, men lige nu skal tager jeg de små skridt, og giver min ide ud, og håber på en masse feedback :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

C S. Sørensen:

Mikael christiansen:

hvad vil du investerer i projektet eller regner du med folk betaler det hele ? - Jeg vil investere med det kan jeg, hårdt arbejde og blod, sved og måske en enkelt tåre. :D Udover dette har jeg ikke kapital nu, men vil da arbejde "RØVEN" ud af buskerne for at skaffe de midler der skal til, for at vise jeg ikke bare vil side og inkassere. 

hvor meget viden har du emmet - har meget viden om emnet da det er en gammel ting der bare bliver elektronisk, der hvor jeg mangler ekspertise er omkring udviklingen af ideen. 

hvad vil du kunne bruge af markedsføring i fremtiden - Hvordan markedsførte Woudfeud? Måske sammen måde. 

kunne også være en ide du meste ejer det hele selv, det er normalt lettest så du kunne aftale at betale lidt af på en  udvikler som  laver  din apps - god ide, men lige nu skal tager jeg de små skridt, og giver min ide ud, og håber på en masse feedback :)

 

det lyder godt du har overvejet en masse ting , jeg ved ej hvad er bedste for dig, men du må som nummer 1 knokle der ud ad så det lykkes for dig, at slå igennem som iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt off topic, har læst mig til at manden bag Wordfeud tjener (primært) på reklamer og at der vises omkring 35 mio. om dagen.

Mit spørgsmål er om han selv skaffer reklamerne (ude og stemme dørklokker i de norske fjelde) eller er det linked op på et reklamesystem af en slags?

/Banditten

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er systemer til dette man bare tilmelder sig og putter ind i sin kode.

Fx AdMob og Apples eget program iAd

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt med? Er det sådan man laver et program som wordfeud?

Rasmus Lindgren:
Der er systemer til dette man bare tilmelder sig og putter ind i sin kode.

Fx AdMob og Apples eget program iAd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er appverdens svar på AdSense..
AdMob er faktisk opkøbt af Google.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

C S. Sørensen:

Jeg er ikke helt med? Er det sådan man laver et program som wordfeud?

Rasmus Lindgren:
Der er systemer til dette man bare tilmelder sig og putter ind i sin kode.

Fx AdMob og Apples eget program iAd

Ahh sorry, skulle have quoted, men svarede på iPhonen og her er funktionaliteten ikke lige så super mht dette.

Som Philip skriver så ja... Det er til reklamer.

Wordfeud kræver lidt mere teknisk kunnen. iPhone applikationer laves i et programmeringssprog der hedder Objective C.

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Ahh sorry, skulle have quoted, men svarede på iPhonen og her er funktionaliteten ikke lige så super mht dette.

He he i orden og mange tak for hjælpen. 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)