Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salatbar

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Louise Andersen:

Derudover skal jeg også bruge en, som personalet skal stå bagved og lave sandwich. Hvad tænker du omkring det?

Jeg vil stadigvæk holde på, at du bør besøge Subway! Det behøver hverken være dyrt eller fancy... Subways indretning til sandwich fyld er både smart, praktisk, simpel og lækker. Du bliver sikkert overrasket over, hvor enkelt det faktisk kan gøres, men samtidig hvor lækkert det ser ud...

Hvad er det der ikke behøver være fancy og dyrt? 

Så vidt jeg husker, så er subways et bord med nedsunket kantiner i? Det koster mindst lige så meget at få lavet som et kølebord koster, men det er korrekt at det ser bedre ud overfor kunden - Specielt når det er en decideret sandwich- og salatjoint. 

Derudover vil jeg til enhver tid kunne slå subways sandwiches på både smag og udseende! Også selvom deres sandwiches er ret lækre :)

Fra Faaborg
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du burde kigge op på foodexpo i MCH, de har åben i morgen og på tirsdag og du finder mange leverandører både af hardware og produkter til fremstilling.

/Kasper

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også kun ros til subway, mens jeg boede i London spiste jeg der nok  i gennemsnit 4-5 gange om ugen. God value og lækre, sunde sandwiches :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:

Hvad er det der ikke behøver være fancy og dyrt? 

Disken hvorfra sandwichene laves... Det er vigtigere, at den er strømlinet og attraktiv for kunderne, end det ser smart og fancy ud... Det er den, som skal sælge oplevelsen på forhånd...

Mala:

Så vidt jeg husker, så er subways et bord med nedsunket kantiner i? Det koster mindst lige så meget at få lavet som et kølebord koster, men det er korrekt at det ser bedre ud overfor kunden - Specielt når det er en decideret sandwich- og salatjoint. 

Sådan er det ik her... Der er det en køledisk med at smart bøttesystem, hvor det er let at fylde op, men det ser stadigvæk tiltrækkende og lækkert ud.

Mala:

Derudover vil jeg til enhver tid kunne slå subways sandwiches på både smag og udseende! Også selvom deres sandwiches er ret lækre :)

Jeg tvivler på, at de kan gøres meget lækre, sådan udseende mæssigt, og ja man kan måske forbedre smagen en smule, men spørgsmålet er også, om folk evt vil betale den merpris, når Subways standard er fremragende... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Mala:

Så vidt jeg husker, så er subways et bord med nedsunket kantiner i? Det koster mindst lige så meget at få lavet som et kølebord koster, men det er korrekt at det ser bedre ud overfor kunden - Specielt når det er en decideret sandwich- og salatjoint. 

Sådan er det ik her... Der er det en køledisk med at smart bøttesystem, hvor det er let at fylde op, men det ser stadigvæk tiltrækkende og lækkert ud.

Ja det jeg skriver. Et bord hvor i man sætter bøtterne (Kaldes for kantiner, eller gastronomkantiner faktisk oftest bare GN) ned i. Der er ligesom nogle kanter i det store hul, hvor kantinerne hviler på. I bunden er der køl således at det holdes friskt. 

Fashion-Seller:

Mala:

Derudover vil jeg til enhver tid kunne slå subways sandwiches på både smag og udseende! Også selvom deres sandwiches er ret lækre :)

Jeg tvivler på, at de kan gøres meget lækre, sådan udseende mæssigt, og ja man kan måske forbedre smagen en smule, men spørgsmålet er også, om folk evt vil betale den merpris, når Subways standard er fremragende... 

Smagen kan sagtens gøres bedre, uden merpris. Jeg er slet ikke ude efter subway, deres sandwiches smager rigtig godt. Men personligt tror jeg på at du kan tjene flere penge, på at starte udenfor en kæde. Og ang. smagen så kan det gøres bedre, ved at bruge mindre halvfabrikata. Det giver en bedre smag, og så er det rigtigt det tager længere tid at lave. Til gengæld så spare man fordi det er billigere end halvfabrikata = Sandwiches vil have samme pris for kunden. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:

Ja det jeg skriver. Et bord hvor i man sætter bøtterne (Kaldes for kantiner, eller gastronomkantiner faktisk oftest bare GN) ned i. Der er ligesom nogle kanter i det store hul, hvor kantinerne hviler på. I bunden er der køl således at det holdes friskt. 

Okay det vidste jeg ikke lige, at det hed... Men så er vi enige ;D

Mala:

Smagen kan sagtens gøres bedre, uden merpris. Jeg er slet ikke ude efter subway, deres sandwiches smager rigtig godt. Men personligt tror jeg på at du kan tjene flere penge, på at starte udenfor en kæde. Og ang. smagen så kan det gøres bedre, ved at bruge mindre halvfabrikata. Det giver en bedre smag, og så er det rigtigt det tager længere tid at lave. Til gengæld så spare man fordi det er billigere end halvfabrikata = Sandwiches vil have samme pris for kunden. 

Der er fordele og ulemper ved at være i en kæde, og mit råd var nu heller ik, at trådstarter skulle joine Subway, blot suge noget inspiration til sig...

Nu er den "Subway", som jeg altid spiser, gået solo med et par andre restauranter, og det har de været i over et år. Konceptet er det samme, dog hedder det noget andet, og priserne er en smule lavere...
Men de bager selv brødene, skære selv grøntsagerne og mixer selv dressingerne. Dvs ingen konservering eller andre halvfabrikata. Ud fra hva jeg ved, så gør Subway noget lignende, så det er vel begrænset hvor mange halvfabrikata, de kan benytte? (bemærk spørgsmålstegnet, da jeg ik ved det 100%)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)