Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket CRM system? Economics+Wordpress checkout plugin (muligt?)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er i gang med et nyt website. Skal sælge få varer og regner derfor med at lave websitet i wordpress med et checkout modul/plugin.

Er der nogen der har erfaringer eller viden mht. til om man så kan lave Economics integration til det? Samt nogen forslag til et CRM system? Det skal blot kunne tracke hvilke varer en kunde før har købt, samt evt. have muligheden for at skrive noter på kunden/søge på kunden? Det må gerne kunne sende e-mails ud eller kunne integreres med et andet system for det.

Tusind tak hvis nogen kan hjælpe

Bedste Hilsner
Christian

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej Christian.

Hvis du skal have en shop med integration, er det så ikke bedst at vælge en shop som allerede har det? der findes jo masser af shops som allerede har integration til e-conomic. :) SmartWEB er fx. en mega fed shopløsning hvor de også har et fedt CMS system til, det kan jeg varmt anbefale.

Jeg kan ikke helt læse i din tekst om du selv er udvikler og evt kan lave integrationen selv, så kan være jeg svarer helt skævt. :)

Dbh Johnny

Fra Odense
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan anbefale Scannet. Deres shop anvender også cookies, så du er ude over duplicate grundet session id. Deres shopsystem er utrolig seo optimeret.

Online manager

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)