Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen 1000 kr om dagen på Facebook Applikationer

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

SchmitzIT & Graphics:
Og så er jeg nysgerrig efter at vide, hvor meget man efterfølgende 'tjener' på, selv at sælge disse applikationer (hvis det altså er sådan det hænger sammen)?

Så er det jo et pyramidspil, som vi alle ved er ulovligt.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej alle,

Hvis I  ønsker mere info fra trådstarter, i form af en PM, så vil jeg bede jer om at sende ham en PM istedet for at fylde debatten med "send mig en PM" indlæg - det er ikke givende for detbatten, og støjer en hel del.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Igen,

Jeg har nu slettet flere indlæg med tekster som "PM tak" skrevet efter min henstilling.

Det vil jeg ikke bruge min tid på mere, så næste gang låser jeg tråden og giver en pause til vedkommende.

/Brian

Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 79
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Buch:

Så er det jo et pyramidspil, som vi alle ved er ulovligt.

Venligst

René Buch

Ja, og det var det, jeg var bange for - for jeg kunne ikke finde forbindelsen mellem, at TS skulle betale 1K og jeg 3K. Men det er ikke til videresalg og den højere betaling skyldes at TS sælger et system, han selv har (har fået?) kodet. Så jeg fik svar på mine spørgsmål fra TS i en PM.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

SchmitzIT & Graphics:
Ja, og det var det, jeg var bange for - for jeg kunne ikke finde forbindelsen mellem, at TS skulle betale 1K og jeg 3K. Men det er ikke til videresalg og den højere betaling skyldes at TS sælger et system, han selv har (har fået?) kodet. Så jeg fik svar på mine spørgsmål fra TS i en PM.

Fair nok at han vil have sin investering igen.

Jeg har valgt ikke at købe det, af flere grunde, dels er der ingen moms fradrag da det er køb fra privat og dels er jeg et fjols til at løse en quiz, derfor vil det ikke være ret nemt for mig at lave quiz til andre.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Buch:

SchmitzIT & Graphics:
Ja, og det var det, jeg var bange for - for jeg kunne ikke finde forbindelsen mellem, at TS skulle betale 1K og jeg 3K. Men det er ikke til videresalg og den højere betaling skyldes at TS sælger et system, han selv har (har fået?) kodet. Så jeg fik svar på mine spørgsmål fra TS i en PM.

Fair nok at han vil have sin investering igen.

Jeg har valgt ikke at købe det, af flere grunde, dels er der ingen moms fradrag da det er køb fra privat og dels er jeg et fjols til at løse en quiz, derfor vil det ikke være ret nemt for mig at lave quiz til andre.

Venligst

René Buch

Hej Rene.

Quiz'en består kun af 3 spørgsmål. Jeg er lige blevet CVR registreret i går, og modtager mit CVR nummer om 6-8 dage. Du skal være velkommen til at kontakte mig der! :-)

Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 79
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Nordahl:
Quiz'en består kun af 3 spørgsmål. Jeg er lige blevet CVR registreret i går, og modtager mit CVR nummer om 6-8 dage. Du skal være velkommen til at kontakte mig der! :-)

Tillykke :)


Lige et spørgsmål mere. Hvordan tjener man på quizzen? Bliver folk ikke bare sendt videre til applicationen, og det er det?

Tak endnu en gang =)

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder godt og held og lykke med dit nye liv som selvstændig og velkommen til en ny verden SS

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke helt forstå logikken i at du vil sælge noget til 3k, som skulle kunne genere op mod 1k om dagen. Dvs. investering skulle kunne tjene sig hjem på 3 dage. Lyder sgu næsten for godt til at være sandt.

Hvis du kan tjene 1000 kr om dagen på det, hvorfor så bruge tid på at sælge dem til 3k og få mere konkurrence? Hvorfor har du så ikke lavet 100 af de apps selv?

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Hansen:

Kan ikke helt forstå logikken i at du vil sælge noget til 3k, som skulle kunne genere op mod 1k om dagen. Dvs. investering skulle kunne tjene sig hjem på 3 dage. Lyder sgu næsten for godt til at være sandt.

Hvis du kan tjene 1000 kr om dagen på det, hvorfor så bruge tid på at sælge dem til 3k og få mere konkurrence? Hvorfor har du så ikke lavet 100 af de apps selv?

Man er nødt til at finde en pris som folk vil betale. Ingen vil satse og betale 10.000 for sådan en pakke.

Jeg takker desuden til de to som ønsker mig tillykke med CVR nummeret :-)

SPØRGSMÅL BEDES VENLIGST BLIVE STILLET I EN PM, EFTERSOM ADMINS SLETTER SPØRGSMÅLENE I TRÅDEN!

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)