Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første hjemmeside, hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey peeps

Efter jeg har siddet lidt og leget med Wordpress har jeg prøvet at lave denne hjemmside, hvad synes i? kom gerne med jeres meninger omkring den, så jeg kan forbedre den :) 

Det skal siges at det er min første side, og har kun leget med wordpress i en uge ca. synes nu selv den er okay.. men den kan vel altid blive bedre, derfor søger jeg noget "Kritik" af den :)

Siden hedder www.gamesguide.dk

På forhold tak :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed hjemmeside! Ikke dårligt af første forsøg :)

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige hvad jeg kunne komme på her efter kl. 00.00

Feedback:

Pros:

-          Fedt template du bruger, passer godt ind i emnet

-          God opsætning med slider, de sociale medier,widgets

-          Integreret med facebook

Cons:

-   ”Comments Closed” vises på dine statiske sider.

-   Man kan ikke se hvad der står over GamesGuide i din header

-   Overvej at få lavet et logo (kig evt. på fiverr.com)

-    For mange reklamer. Det forstyrrer for meget med en reklame i footeren, og start med en enkelt i højre sidebar. Synes det tager alt for meget plads.

-   Dit farveskema for selve indlæggende er for lyst i forhold til baggrunden synes jeg, måske skulle det være i en lidt mørkere farve (min mening)

-   Få købt temaet, hvis du har gjort dette burde du kunne fjerne ”CyberChimps i footeren.

-   Menuen i footeren ser heller ikke særlig god ud.

-   Brug widget området i footeren til at indsætte en menu, facebook like boks eller lignende i stedet for reklame.

-  Til din kontakt side vil jeg anbefale dig at få en kontakt form, jeg vil anbefale ”Contact form 7” som du kan finde i plugins.

Ellers synes jeg du er kommet godt fra start. Hvis du har brug for ydligere hjælp, så er du velkommen til at læse artikler på www.nerdpress.dk hvor jeg skriver om Wordpress (når der kommer nogle artikler)

Eller tilføje mig på skype: asger-t for direkte kommunikation

Fra Varde
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fordi i gad og give jer tid til at kigge på det, og tak for Pros/Cons, vil begynde med det samme og kigge på nogle af de ting du nævner :)

Har dog problemer med at få fjernet Comments Closed, da alle de guides jeg kan finde siger man skal slette det inde i Editor men problemet er bare at det ikke står der inde, jeg kan hvertfald ikke finde det.. Synes ikke min comments.php ligner de andre som har lavet guides om hvordan man fjerner det .. :(

har du nogle forslag?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)