Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en personlig blog generere indtjening?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Friis :
Jeg kan ikke huske navnet, men mener at have hørt, at der findes en ung svensk blogger som tjener 5 mio årligt på hendes blogHuh?

Tror du tænker på www.blondinbella.se

Hun skulle efter eget udsagt have været oppe på 300.000 - 400.000 i indtjening om måneden.

Til trådstarter:

Så ja, det kan lade sig gøre, men du skal jo finde noget sjovt, spændende eller interessant at blogge om - altså helst inden for en kategori.

Hvis bloggen både handler om fodbold, fjernsyn, dit liv og flere andre ting - så bliver det nok svært at drive meget trafik til bloggen - med mindre du skriver helt fantastisk. :-)

Edit: Nå, der kom Lurks In The Dark lige før mig kan jeg se. :-)

Men jeg kan da så supplere med at en lignende blog: http://www.kissies.se/ i 2009 havde over 700.000 besøgende OM UGEN - så det kan da lade sig gøre.

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Tror du tænker på www.blondinbella.se

Hun skulle efter eget udsagt have været oppe på 300.000 - 400.000 i indtjening om måneden.

Men jeg kan da så supplere med at en lignende blog: http://www.kissies.se/ i 2009 havde over 700.000 besøgende OM UGEN - så det kan da lade sig gøre.

Og det de begge har tilfælles er at de begge er botox dukker samt bære det kendte "duck-face".

Så ja Casper, hvis du er en botox dame og kan klemme et "duck-face" frem i ny og næ, så skal du nok få en del mænd hængende på din blog, som kan genere dig en indkomst :-D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Ørskov:
Så ja Casper, hvis du er en botox dame og kan klemme et "duck-face" frem i ny og næ, så skal du nok få en del mænd hængende på din blog, som kan genere dig en indkomst :-D

Der må jeg desværre sige, at det kan jeg ikke, haha ;)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lurks in the dark:

Jacob Friis :

Det er helt forfærdeligt så mange kvinder, som lever af deres blogs

Jeg kan ikke huske navnet, men mener at have hørt, at der findes en ung svensk blogger som tjener 5 mio årligt på hendes blog. Huh?

Så ja, det kan du tro du kan! Det kræver bare at du er spændende nok! 

Præcis lige her http://blondinbella.se/ og hun ser ikke engang specielt godt ud ihvertfald i min optik :-)

 

Jeg ville nu gerne dele en gang älgköttbullar med mandelpotatispuré sammen med hende

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Jacob Friis :
Jeg kan ikke huske navnet, men mener at have hørt, at der findes en ung svensk blogger som tjener 5 mio årligt på hendes blog. Huh?

Tror du tænker på www.blondinbella.se

Hun skulle efter eget udsagt have været oppe på 300.000 - 400.000 i indtjening om måneden.

ifølge hende selv kunne hun hæve sin månedsløn til 61.700 SEK. Der er et pænt stykke op til 5 mio. men hun udbetaler sikkert heller ikke det hele. Men det er også en helt anstændig løn, bare for at blogge :o)

Under alle omstændigheder fortjener hun ikke andet end respekt, for hvad hun har opnået,

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
bare for at blogge :o)

bare for at blogge! Slap nu af! Har du set hvor mange indlæg hun laver om dagen, haha. Hun må jo hænge & tænke på den blog 24/7.

Men alligevel! Fed løn :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert at dette ville gavne dig, hvis du har nogle præferencer indenfor et specifikt emne... f.eks. hvis du solgte fitness udstyr, og havde en fitness-blog ved siden af - Du ville afgjort kunne generer trafikken fra din blog over på din webshop f.eks. da folk logisk vil have en interesse i hvem manden bag bloggen egentlig er? Derved har du skabt en størrer chance angående salg.

 Men kræver slf. man kan skrive om noget der interesserer folk indenfor en bestemt målgruppe.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 89
Fra  S Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens tjene penge, på din blog. Den nemmeste måde er nok via affilate marketing. Hvor man får disse bannere på sin side, også når folk trykker på banneret får man cirka fx 2Kr Per klik.

Her er et par sider til nogle affiliate partnere som du kan oprette dig hos:
- mikkelsenmedia.dk
-iqmedier.dk

You name it, søg på Google :)

//Frederik

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Bruhn Odhiambo Stokholm:
Du kan sagtens tjene penge, på din blog. Den nemmeste måde er nok via affilate marketing. Hvor man får disse bannere på sin side, også når folk trykker på banneret får man cirka fx 2Kr Per klik.

Jeg har FULDSTÆNDIG styr på Affiliate marketing, og har en del blogs som genererer en indtægt. Men jeg har endnu ikke forsøgt mig med en personlig blog..

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 89
Fra  S Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ihvertfald den nemmeste vej, til små hurtige penge. Kender nogle med en blog med affiliate på, som tjener 500-600Kr om måneden. Det er små penge men alligevel :)

//Frederik

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)