Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT skal øge vores produktivitet..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 8
Fra  eBinder ApS Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

.. sådan lød overskriften på en artikel i Børsen, den 27. marts.

Den handlede primært om, hvordan man ved investering i IT skulle kunne øge omsætning, osv., og alt i alt en utrolig spændende artikel - især når man sidder i en virksomhed som udvikler software der skal mindske ressourcespildet i den enkelte virksomhed.

Jeg vil derfor gerne høre, hvad I synes, I bruger for meget tid på ifm. administrative opgaver i jeres virksomhed. Både stort som småt - for vi ved jo alle, at selv små ændringer kan give bedre resultat på bundlinien - især hvis der er nok af dem :)

- Lars Sharpe Hansen

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
En ting til at øge produktiviteten hos mit firma, er en slags Facebook til at koordinere opgaver, så man slipper for så mange mails. Tror bare ikke det findes:(
Fra Valby
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 8
Fra  eBinder ApS Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg har forstået det korrekt, så tror jeg du kunne få glæde af henholdsvis https://sprint.ly eller http://podio.com

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

I believe that one thing many people use way too much time on its e-mail management.

 I'm sure that takes up most of most peoples  days apart from meetings..

 the best thing I did to raise productivity for my  business ( apart from all  the small productivity hacks I do)  was to  strictly use  ActiveCollab For all our project management and management of tasks/Communications.

 are now working on getting set up with ZenDesk,  to help on the CRM  front

 here is a video  that we give to our new clients  introducing them to our project management system

http://www.vimeo.com/yourvirtualninja/activecollab

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Lars, du har reddet min dag og hjælper til at give mit firma et kæmpe boost. Tusind tak:)
Fra Valby
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 8
Fra  eBinder ApS Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Beaverbeaver:
Lars, du har reddet min dag og hjælper til at give mit firma et kæmpe boost. Tusind tak:)

Det var da så lidt :)

Fra Valby
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 8
Fra  eBinder ApS Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom lige i tanke om at dette indlæg blev skrevet i løbet af helligdagene - så lige for at spørge igen - er der et område, hvor du kan se IT kan øge produktiviteten i din virksomhed?

God dag til alle.

- Lars Sharpe Hansen

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

install plugins + WP via ssh? maybe an automated way?

a good CRM would help too

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)