Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på splinterny artikeldatabase modtages

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lavet en ny artikeldatabase, som hedder synesgodtom.org. Domænet bliver på et senere tidspunkt rettet, så det behøves du ikke at kommentere på.

Jeg vil rigtig gerne have feedback på siden - synes du den ser fin ud? Noget som du tænker skal ændres/tilføjes/fjernes?

Lige pt. er jeg kun gået ud fra mine egne tanker, så det kunne være rart at få nogle tanker fra jer :-). 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Feedback kunne være mega dejligt! Specielt hvis jeg fik noget, som jeg kunne arbejde på i nat :-)

Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan tjener du selv penge på det her?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet er pænt og overskueligt. Måske du skulle fjerne "powered by wordpress. Designed by woothemes". 

Jeg ville nok også fjerne understregning, når man holder over logoet

Siderne til log ind og opret dig som forfatter bør du gøre noget ved, så de integreres i hjemmesidens design.

Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes generelt at det er en fin side du har bygget op. Nu kan man rigtig få testet sine evner som "forfatter" som du kalder det.

Under fanebladet artikler står der i højre side: "vi er nu 3 forfattere, der har skrevet 1 artikler". Så kigger man lidt længere nede og der er lidt flere artikler end den ene. Måske det skal opdateres lidt oftere.

Desuden synes jeg at 1 afsnit i fanebladet "om os & regler" er lidt rodet mht. formateringen af teksten.

Små ting, men jeg er nu også detaljeorienteret Wink

 

God aften/nat herfra

Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

Designet er pænt og overskueligt. Måske du skulle fjerne "powered by wordpress. Designed by woothemes". 

Jeg ville nok også fjerne understregning, når man holder over logoet. 

Siderne til log ind og opret dig som forfatter bør du gøre noget ved, så de integreres i hjemmesidens design.

 

Helt enig her!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for jeres svar. Jeg vil lige se på jeres ideer, og se om der er nogle af dem jeg kan udføre - i morgen.

I mellemtiden må i meget gerne stemme på hvilket logo, som i synes er bedst egnet til siden! Dette kan gøres her: http://www.amino.dk/forums/t/158274.aspx#1069966

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

albanozzz:
hvordan tjener du selv penge på det her?

Jeg vil senere hen når der er kommet en del artikler indsætte reklamer i form af Affiliate/betalte/adsense ;-).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser ganske fint ud - logoet ligner noget til et medicinalfirma :P

Men hvordan skriver man artikler? og hvor ser man andres artikler?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Rosenberg:
Men hvordan skriver man artikler? og hvor ser man andres artikler?

Altså der en side i menuen hvor der står ''Opret dig som forfatter'', og de andre artikler kan i se ude i højre side (når der kommer nogle flere), samt på siden 'artikler'. Derudover er det også muligt at klikke på forfatternavnet, og se alle forfatterens artikler.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)