Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside og hosting (hvor og hvordan)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Står og skal lave en hjemmeside, så ville lige høre om der var nogen der kunne anbefale hvor man skal hoste og hvilket program man skal bruge til at lave den.

De to ting der kommer til at vægte højst er designet og det at der skal være et forum. Så efterlyser et program til at lave hjemmesiden i hvor man kan lave et flot design og samtidig tilknytte et forum til siden.

håber der er nogen der kan hjælpe

Mvh.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

I can recommend Meebox for hosting and Wordpress as a CMS,

Headway Theme is a good theme to start with in wordpress, or if your looking for a cheap fast fix,

Themeforest is a great place (remember you will need a plugin called "codestyling localization" to translate to danish (easy)

Need help?

ask me

support@your-virtual-ninja.com

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale one.com og wordpress. Man kan lave design i dem begge.

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv endelig hvis du har spørgsmål.... har lidt input :)

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil anbefale Meebox til hosting og WordPress kombineret med bbPress til at lave hjemmesiden / forumet.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for jeres input. tager chancen med meebox / wordpress / bbPress :)

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold dig i hvert fald fra SurfTown! De udbyder til overpriser, og deres servere (og service!) er langsomme.

Jeg har været godt tilfreds med UnoEuro.com.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Meebox kan klart anbefales :)

Hvis du har spørgsmål når du skal igang med selve siden så er du velkommen til at tilføje asger-t så kan jeg svare lidt på begynder spørgsmål ;)

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:
Hold dig i hvert fald fra SurfTown! De udbyder til overpriser, og deres servere (og service!) er langsomme.

Det kan jeg slet ikke genkende. Deres kundeservice er muligvis langsommere end andres (jeg har kun prøvet 2 andre, og synes den er af nogenlunde samme kvalitet), og derudover er det forkert at sige, at deres servere generelt er langsommere.

For at prøve din påstand af, måtte jeg lige teste responstiden på dit site og på et par af mine sider der alle ligger på et billigt webhotel hos surftown. 3 ud af 4 var hurtigere end dit site, med al mellem 10% til over 200%.

Nu skal det ikke være en endegyldig performance-test, men min pointe er, at man sagtens kan få en hjemmeside på surftown til at være rimeligt hurtig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Hauthorn Boisen:

Kasper:
Hold dig i hvert fald fra SurfTown! De udbyder til overpriser, og deres servere (og service!) er langsomme.

Det kan jeg slet ikke genkende. Deres kundeservice er muligvis langsommere end andres (jeg har kun prøvet 2 andre, og synes den er af nogenlunde samme kvalitet), og derudover er det forkert at sige, at deres servere generelt er langsommere.

For at prøve din påstand af, måtte jeg lige teste responstiden på dit site og på et par af mine sider der alle ligger på et billigt webhotel hos surftown. 3 ud af 4 var hurtigere end dit site, med al mellem 10% til over 200%.

Nu skal det ikke være en endegyldig performance-test, men min pointe er, at man sagtens kan få en hjemmeside på surftown til at være rimeligt hurtig.

Jeg har også rigtig dårlige erfaringer med surftown. Svartider på et halvt minut og længere. Webhotellet var ganske enkelt værdiløst, så dem bruger jeg ikke igen.

Selv google webmaster tools brokkede sig over svartiderne.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)