Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde hjemmefra ???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere fået masser af hjælp herinde, så nu forsøger jeg igenSmile

September 2011 åbnede jeg en børnetøjsforretning. Denne har kun åben om eftermiddagen, da jeg om formiddagen arbejder på en skole. Dette er udelukkende fordi min butik ligger i en lille by, hvor jeg har brug for en sikker indtjening ved siden af, men hvor jeg også kan tillade mig kun at have åben fra 12.30 til 16.30 samt lørdage. Jeg elsker arbejdet i butikken, også på de dårlige dage ved jeg, at jeg laver det helt rigtigeSmile ( Måske lidt naivt, vil nogle mene! Selvfølgelig er målet højere omsætning, større butik i større by og det skal også nok komme til at ske. Er bare startet på den sikre side af hegnet Smile)

Der er bestemt ikke en guldmine, men jeg er positiv og vil det her! Jeg har også Webshop, men er jo desværre ikke ene om at sælge børnetøj på nettet.... Og så har jeg har valgt at sælge kvalitetstøj af mærker som stadig er ukendte i Danmark! Det sælger fint i butikken hvor folk kan se og mærke kvaliteten og hvor jeg kan overbevise dem, men desværre ikke på nettet :(

Nu har jeg så brug for jeres hjælp!!! Efter sommerferien står jeg uden jobbet på skolen, det er sagtens muligt for mig at finde et nyt lignende job. Men der er så meget andet jeg hellere vil! Jeg kunne sagtens sidde og pakke "dimser" eller samle noget eller gøre noget helt tredje hjemmefra! ( Eller på mit lille lager/kontor i butikken når der ingen kunder var) Jeg kan som sagt ikke leve af min drøm endnu og har derfor brug for at supplere dette med noget og vil rigtig gerne kunne gøre det "hjemmefra". Er der nogen af jeg der har ideer til seriøse firmaer, som bruger folk til dette? Jeg bor i SønderjyllandBig Smile Jeg har selvfølgelig været på rundtur hos GOOGLE (uden held), så håber meget der sidder nogen derude, som kan hjælpe.

De bedste hilsner

Malene

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene

Jeg har ikke noget konkret forslag mht. et bijob, men du kunne jo overveje at udvide din børnetøjsforretning med homeparties.

Nu skriver du jo, at det er svært at overbevise folk om kvaliteten af dine varer i netbutikken. Her har en homeparty jo netop den fordel, at folk kan se varerene med egne øjne og mærke på kvaliteten. Hvis folk  er blevet glad for det tøj du sælger, kan de herefter nemt bestille på nettet.

Held og lykke med din forretning!

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kerstin

Tak for dit svar. Jeg har også selv tænkt meget på at afholde Homeparties og jeg gjorde det også gerne.

Problemet er bare, at jeg kun for to dele hjem i hver størrelse af hver model og det bestilles op til 9 måneder i forvejen. Så det er rigtig svært at tage ud på den måde til større forsamlinger, da jeg kun har det jeg har. Jeg har dog gjort det en smule, men mest ved veninder i andre dele af landet.

Det er også kun en lille forrretning, så alt er faktisk fremme og jeg har stort set intet på lager. Så ind til det rigtig kører, er jeg nød til at have en form for indtægt ved siden af. Desværre ser det ikke ud til, at det med at arbejde hjemmefra er noget man lige kan komme til, hvertfald ikke hvis man skal være på den sikre side, for på nettet kan jeg sagtens finde noget, men det virker ganske lidt troværdigt!

Mange hilsner

Malene

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene.

Søger du stadigt arbejde hjemmefra? Og kan du tysk?

Så har jeg måske et hjemmearbejde til dig. Jeg arbejder i et tysk Hotline-Agentur, hvor vi mangler én, der kan tysk og dansk.

Det er danskere, der ringer op og reklamerer et produkt. Det skal så oversættes til tysk.

Det er ikke en guldgruppe, men faktiskt sjovt at lave.

Hvis du er interesseret, så skriv til mig.

Mange hilsner

Lisbeth

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)