Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Error establishing a database connection efter surftown har flyttet mysql databaser

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

håber nogen kan hjælpe.

mine sider f.eks http://iphonecentral.dk/iphone/ skriver  Error establishing a database connection

Har her til eftermiddag modtaget en mail fra surftown der fortæller de har flyttet mine mysql databaser. de skriver også ad de har ændret mine scripts til at virke med den nye database.

men fakta er mine sider visser en fejlmeddelelse og kundesupporten hos surftown er lukket. 

håber nogen kan hjælpe med hvad jeg skal gøre for at få dem til at køre igen..

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du skal nok ind og ændre addressen på din database, som du så skal bede sufttown om at give dig. Køre du med noget CMS?

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger wordpress hos surftown og de har sendt navnet på databasen de har rykket det til, men hvor skal jeg ændre det??

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal finde filen "wp-config.php" og her skal du så ændre dette:

define('DB_HOST', 'din_nye_database_addresse');

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er allerede den nye der står her..

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmm det kunne så tyde på at din bruger måske ikke er oprettet eller database serveren er nede. Prøv at kontakte deres support, så må de se på det.

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var bruger der ikke var oprettet. Tak fordi du ledte mig på vej..;)

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)