Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt gratis netværk i Aarhus

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil da gerne være med, ihvertfald lige og se hvad det er for noget. Du er velkommen til at sende detaljer til mikkel@mikjaer.com

Fra Århus
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Lydstudiet Aros Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Dorte

Det lyder super godt, kan jeg deltage og vil du sende mig lidt Info på mail?

Mvh

Jonathan Bennedsen

Jb@lydstudietaros.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder da rigtig spændende, er det stablet på benene? Jeg +1 vil gerne være med til møderne. 

Med venlig hilsen

Kasper K

kakn@lugsus.dk

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Asta & Alfred Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dorte

Jeg er ved at starte op og er dermed grøn i forhold til iværksætteri. Jeg synes derfor det er et rigtig godt initiativ. Vi flytter tilbage til DK i slutningen af august og jeg vil meget gerne deltage i møderne herefter.
Hvor og hvordan får jeg besked om hvor og hvornår møderne afholdes?

Venligst Mette
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig spændende og jeg vil gerne se hvad det er for noget, så send mig gerne noget info på Daniel@dabeni.com

Fra Århus
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Nextlevelmedia.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg +1 kunne også være interesseret. 

Send gerne info til: mbf@danishpromoters.com 

Nextlevelmedia er dit full-service wordpress webbureau - Personlig og professionelt

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god idé!

Vi vil meget gerne deltage.

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Fra  MANÉR Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Fantastisk med alle de tilkendegivelser om deltagelse i vores nye netværk!

Vi er kommet rigtig godt i gang i Netværk Anno 2012. Har indtil nu haft 4 møder, og jeg har indtryk af at alle synes de får noget brugbart med derfra!

Vi har holdt sommerferie i juli, men starter op igen TORSDAG D. 16/8. Lokationen har indtil nu været hos TGV v. banegården, men vi har fået andre tilbud, så jeg vender lige tilbage med endeligt mødested når vi nærmer os.

Som jeg har skrevet tidligere, så lægger vi op til branche eksklusivitet, men har aftalt, at HVIS der er forretningsområder, der lapper over hinanden, så er det det eksisterende medlemmer, der skal afgøre om de har lyst til sparring, eller om det konflikter.

Medlemmerne til dato tæller følgende brancher/forretningsområder:

E-publicering

Web hosting/programmering

Rengøring

Salgscoaching

Marketing/reklame

3D visualisering / industrielt design

Jeg håber I alle stadig har lyst til at være en del af et netværk, der adskiller sig ved at være uformelt, personligt og med vægt på at skabe forbindelser gennem personlige anbefalinger. Sætninger som: "Jeg kan se du kender xxx på Linkedin, kunne du måske....", og "Prøv at tage fat i xxxx, han kunne helt sikkert være interessant for dig" - hører man meget i Netværk Anno 2012, for vi har alle den overbevisning, at vi får en masse igen, hvis vi hjælper hinanden med gode leeds!....og så har vi det sjovt!

Smid en mail efter mig på ddsejthen@gmail.com, hvis I har lyst til (helt uforpligtende) at mødes med os d. 16/8, så søger jeg for at booke plads til os :-)

De bedste hilsener

Dorte

PS: Møderne foregår altid torsdage i ulige uger fra kl. 12.30 til ca. 14.00+

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Fra  MANÉR Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten: Smid mig gerne et par linier til mig - om jeres virksomhed, og hvad I ønsker at få ud af at være en del af et erhvervsnetværk :-)

Jeg er tovholder på møderne, og laver indkaldelser/agenda, ud fra de ønsker til indhold medlemmerne måtte have. Det er som sagt uformelt, og jeg bruger ikke oceaner af tid på at lave oplæg osv. Hvis vi på møderne bliver enige om, at der er noget vi gerne vil, et seminar, et virksomhedsbesøg osv. så gør vi bare det, og betaler til det efterhånden som vi vælger at tage afsted.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Fra  MANÉR Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

HUSK, det er på torsdag kl. 12.30 vi starter op igen efter sommerferien.

Vi mødes på Castenskjold. Smid en mail efter mig på ddsejthen@gmail.com, hvis I har lyst til at deltage.

Gerne inden onsdag, så jeg kan få booket bord :-)

Håber at se jer!

Hilsen Dorte

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)