Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisorpriser .. ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er nysgerrig over hvormeget revisorerne tager pr kvartal eller om året hvis man antager at man selv klarer bogføringen fx gennem E-conomic ( cirka 150-300 bilag pr kvartal).

Hvor meget skal så revisoren have, for at udføre alt det andet arbejde udover bogføringen (måske tjekke hurtigt om de stemmer) pr kvartal eller om året?

Det kan fx være lidt rådgivning, årsregnskab, selvangivelse mv.. Et fast beløb bliver nok aftalt..

Hvor meget vil udkørsel af løn koste ?

Håber nogle kan komme med inputs..

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Onelo.

Jeg tager 800 + moms pr. mnd for:
- Kvartalsvis bogføring
- Momsrapportering
- Årsrapport
- Selvangivelse

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

onelo:

Hvor meget skal så revisoren have, for at udføre alt det andet arbejde udover bogføringen (måske tjekke hurtigt om de stemmer) pr kvartal eller om året?

Det kommer helt an på, hvor mange fejl der er i bogholderiet. Hvis der ikke er mange fejl, så kommer man langt på en times arbejde.

Er der problemer, så skal der afsættes tid til at afklare disse problemer. Timeantal kan umuligt vurderes på forhånd.

onelo:

Det kan fx være lidt rådgivning, årsregnskab, selvangivelse mv.. Et fast beløb bliver nok aftalt..

Det kommer helt an på, hvilken rådgivning du efterspørger, og hvor ofte den efterspørges. Revisor kan umuligt vurdere timeantal på forhånd.

Årsregnskab og selvangivelse kan gøres på 2-4 timer, hvis der er tale om et mindre regnskab, og ikke krav om revision, men kan sagtens tage meget længere, hvis der er andre forhold, som spiller ind. Timeantal er umuligt at vurdere ud fra dine informationer i tråden.

onelo:

Hvor meget vil udkørsel af løn koste ?

Det kommer helt an på antallet af ansatte, og om der evt. anvendes et lønsystem, eller om revisoren skal gøre det hele fra bunden.

Er der tale om 1 eller få ansatte, så kommer revisoren langt på 30 minutter eller 1 times arbejde pr. måned. Jeg kan anbefale at anvende Danløn.

onelo:

Håber nogle kan komme med inputs..

Håber du kunne bruge mine input. Du er også velkommen til at kontakte mig for et mere specifikt prisoverslag end ovenstående.

Mine timepriser er 280 kr. for bogføring og 480 kr. for rådgivning, mv. (alt det andet) i timen. Priser er ekskl. moms.

 

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen:
Håber du kunne bruge mine input. Du er også velkommen til at kontakte mig for et mere specifikt prisoverslag end ovenstående.

Hej Onelo,

Jeg kan varmt anbefale Martin E. Jensen. Han er yderst hjælpsom og du sidder aldrig med følelsen af, at have betalt for mere end du har fået!

Med venlig hilsen

Tommy Nitz

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er helt på linie med Martin's besvarelse, idet udgangspunktet vil være den forbrugte tid.

Det er derfor også altid klart det bedste, at få et tilbud på en samlet pris eller i det mindste et overslag, idet en timepris ikke giver nogen indikation af, hvor stort honoraret ender med at blive.

Der vil i langt de fleste tilfælde kunne indhentes en rimelig fast pris på en specifik opgave.

Tonny

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Pixel IT Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til ham her og spørg.

Super dygtig og meget forstående.

53 23 24 24

Smile !

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolis:

Ring til ham her og spørg.

Super dygtig og meget forstående.

53 23 24 24

Hmmm...

Fin anbefaling eller - Ingen oplysninger på opslag af nummeret!

Tonny

Tilmeldt 8. Apr 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Grønborg Revision Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal først tage stilling til hvilken slags revisor du vil have (betale for)

Den statsaut. revisor

Den reg. revisor

eller revisoren uden eksamen

der er nemlig stor forskel på pris og i nogle tilfælde kvalitet.

Det er dit behov det drejer sig om, ligesom hvad du er villig til at betale for ydelsen.

Kontakt derfor 2-3 revisorer og giv dem oplysninger om bilagsmængde, antal ansatte o.s.v

der vil typisk ikke kunne aftales et fast beløb på rådgivning, da det faktureres efter forbrugt tid.

Det er ofte et tillidsspørgsmål, så derfor tal med nogle revisorer og se hvem du "svinger" med

De fleste revisorer (incl. undertegnede) deltager gerne i et  indledende møde uden beregning - det kan jo også være revisor ikke kan klare "synet" af dig, så han vil takke nej tak :-)

 

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 112
Fra  Visma DataLøn A/S Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej "onelo"

Hos Multidata kan vi hjælpe dig med lønnen.

Der er forskellige løsninger, alt afhængig af om du selv vil have adgang til et lønsystem, eller om du gerne vil, at vi varetager det hele for dig.

Dataløn https://www.multidata.dk/losninger/SMV/DataLon løsningen hvor du får adgang til et lønsystem

Løn- og personaleadministration https://www.multidata.dk/losninger/SMV/Mit-lon-og-personalekontor løsningen hvor vi klarer det hele for dig.

Kontakt vores salgsafdeling på tlf. 72 27 90 19, så kan vi sammen finde den rigtige løsning for dig.

Med venlig hilsen

Tine H. Henriksen

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)