Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny idé til hjemmeside (+16 år) - men holder den?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender godt http://getupgetout.dk/ - som jeg også skriver så kender vi allerede sider der har fokus på noget af det samme, aok.dk og ibyen har også tit inslæg med "weekendens fester", men der er ingen der har fokus specifik på unge under 18. De alle sammen skriver om steder hvor man skal være over 18 eller 21.

Vi har ikke fundet nogen side som KUN har fokus på events og steder til målgruppen under de 16 år.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg var 15 år, da måtte jeg og mine venner godt rejse rundt. Det var end ikke noget, som vore forældre skulle blande sig i, andet end vi skulle i byen. Den gang var der bare ikke natbusser og den slags, så det var noget mere vanskeligt, så vi sad tit på Københavns Hovedbanegård kl. 07.00 og frøs, mens vi ventede på toget.

Det var vildt, når der var halfest, og der var også et par omgange, at vi havde ungdomsdiskoteker i Ishøj, men de desværre blev ødelagt af visse grupper af indvandrere, der kom og lavde ballade.

Jeg synes ideen er god, men den største svaghed er, at du kun rammer målgruppen i 2+ år. Det er kort tid og 2 år går stærkt.

Jeg ville nok prøve at ramme lidt bredere. En 19-årig dreng vil nok gerne kommer der, hvis der er nogle søde piger på fx 17 år (eller modsat), og samtidig er det jo billigere at komme på sådan et diskotek (end et rigtigt diskotek), så måske vil den 20-årige gymnasie-elev også gerne komme?

Hilsen, Robert

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også efterspørgelsen efter fester er stor nok. Jeg tror du har en pointe med at man måske også kan prøve at få en større målgruppe med, det vil jeg notere mig.

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Bankforhandleren.dk Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige tjekket den hjemmeside ud "getupgetout.dk" som allerede eksisterer, som vel bedst kan beskrives som et mindre makværk. Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg tro siden var lukket.

Når det så er sagt, så tror jeg ikke der er kunder i form af web-sitet. En app' kunne være 100 gange mere interessant, da man ikke som det første ville begynde at starte computeren op for at se hvor man skulle tage til fest henne. Så er det altså nemmere at hive konfirmationsgaven = iPhonen/smartphonen frem og tjekke det ud.

Synes idéen er god i udgangspunktet men ikke tænkt til ende. Hvordan skal det markedsføres, hvordan fastholder vi vores målgruppe? Som en anden skriver har i en uhyrre snæver målgruppe. Tænk bredere. Andre spørgsmål som hvem der skal finansiere det, hvem og hvordan kan blive eventuelle sponsorer etc.

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det største problem er det at I rammer en gruppe der gerne vil være ældre. De 16 årige piger går jo ikke på crazy Daisy fordi der ikke er andet. De gør det fordi de vil i kontakt med de 18+ drenge. Ligeledes tror jeg nogle gymnasieelever kan have travlt ved at distancere sig fra yngre. Drengene vil nok gerne de yngre piger, men jeg tror specielt pigerne vil lede efter mere modne drenge, og er der ingen piger, så kommer drengene heller ikke loge så let. Det var 2 cent fra den psykologistuderende

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin ide men jeg er lidt sketisk overfor indtjeningsgrundlaget men måske i kan få tilstrækkeligt på reklame osv.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)