Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskabsprogram samt revisor kan du anbefale??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 78
Fra  JustBid24 Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Jeg søger efter et regnskabsprogram som er nemt at bruge og har en komplet oversigt over omkostninger og omsætning, så man hver dag har et overblik over hvordan det er gået .

Jeg har selv kigget lidt på Visma da det bl.a. Også har et lækker interface design. Ved ikke om der findes noget lige så billigt også?

Mht revisor valget, så skal det være billigt, da de mere eller mindre kun skal godkende regnskabet.

Mvh
Dali

Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Herinde fra ville jeg anbefale Revisor Peter.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er dine krav til programmet? Hvad skal du kunne ?

Har du en fysisk butik, et lager, en ordre producerende virksomhed, en konsulent virksomhed?

Skal du have styring af varer eller andre ting, hvad med kunde håndtering, salg og fakturering?

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have det let og brugevenligt så syntes jeg du skal prøve vores regnskabsprogram, Dynaccount.

Programmet er udviklet så processerne med den daglige bogføring, bliver så lette og tidsbesparende som muligt. Selve brugervenligheden af programmet er meget grafisk orienteret og vi har sørget for at lige meget hvilken funktion du vil bruge, så er den aldrig mere end 2 klik væk.

Derudover er der en bunke funktioner som lagerstyring, import fra netbank, fakturering osv. Men gå ind på www.dynaccount.com og prøv vores live demo på forsiden. Så kan du prøve den fulde funktionalitet uden at du behøver, at oprette dig :)

Din revisor får iøvrigt altid gratis adgang til regnskabet!

Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive.

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dali,

Som regnskabsprogram kan jeg foreslå e-conomic til de 155,- kr. mdr.

Deri medfølger så: Regnskabsprogram, lagerstyring, projektstyring, indscanning mm.

Synes selv e-conomic har en meget overskuelig design, hvor man nemt kan finde en komplet oversigt over omkostninger, omsætning og meget mere.

Er du en ny startet virksomhed vil jeg mene at e-conomic vil kunne leve op til dine krav - hvad disse så end måtte være. :)

Hvis du på et senere tidspunkt synes at du har lyst til at udvide det lidt mere brugerspecifik findes der mange apps som forlænge levetiden på dit e-conomic.

Du kan bruge linket herunder til og læse noget mere om programmet samt nogle af de integrations muligheder der findes hos os.. :)

http://scan-soft.com/integrationsloesninger/bliv-e-conomic-bruger


mvh

Morten
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er glad for visma summasumarum. Opsider er fuNktionalitet i top, versioner der dækker små som større virksomheder og engangspris og netuafhængighed, sikkerhed stor med autobackup til feks dropbox
årsskifte og afslutning superenkelt, revisor får bare en mail med kopi, og du kan køre videre i nye år, og bare lave efterposteringer
nedside, samme netuafhængighed hvis man har behov for at arbejde online og enkeltbruger kravet.
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Pixel IT Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile !

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)