Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reparation af revnet iPhone-skærm?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer.

Jeg ligger inde med en iPhone 4S, hvor skærmen desværre er revnet. Telefonen virker fint, det er kun glasset som skal udskiftes.

Jeg fik et chok over alle de steder hvor man kan få repareret sådanne skader, så jeg tænkte, at jeg lige ville smide en tråd herinde.

Det er vigtigt, at det bliver lavet ordentligt, og uden at jeg skal undvære telefonen for lang tid. 

Hvem kan klare dén opgave?

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael:

Hej kære Aminoer.

Jeg ligger inde med en iPhone 4S, hvor skærmen desværre er revnet. Telefonen virker fint, det er kun glasset som skal udskiftes.

Jeg fik et chok over alle de steder hvor man kan få repareret sådanne skader, så jeg tænkte, at jeg lige ville smide en tråd herinde.

Det er vigtigt, at det bliver lavet ordentligt, og uden at jeg skal undvære telefonen for lang tid. 

Hvem kan klare dén opgave?

Hej Mikael

Du skal være opmærksom på at garantien ryger de fleste steder, men det bliver lavet perfekt de steder jeg har været eller kender til. Det billigste sted er vist i Ishøj, hvad der ligger i Roskilde ved jeg ikke, men tager man Kbh, så er der både Phone-Mester ved Vesterport som klarer den på 1 times tid samt et sted på Frederiksborggade.

Jeg ved ikke hvor lang tid du skal undvære den, hvis du går via salgsstedet du har købt den, men tvivler på at de er lige så hurtige som nogle af de andre steder.

Mvh. Martin

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Datagaarden i Kolding gør også

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen forsikring på telefonen, og ved ikke om garantien dækker en reparation? Men det er sgu lige vidt, da jeg sagtens kunne forestille mig, at de beholdt telefonen i flere uger - og det går slet ikke!

Men tak for stederne, jeg tjekker dem ud!

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Indlæg ialt: 84
Fra  CC-Trading Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi laver dem i hos CC-Trading i Aalborg til kr. 899. (Ikke Apples originale dele), For at bevare garantien skal du ind til telefonudbyderne

www.cc-trading.dk

Danmarks billigste leverandør af overvågning til private, virksomheder og det offentlige.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er i mine øjne ingen grund til at sende den til Jylland (kan jo se du er fra Roskilde), både i Ishøj og her i Kbh tog det max en time. Og prisen er konkurrencedygtig.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på hvor du får det lavet. Der er mange forskellige "grades" skærme. En rigtig god kvalitet koster 69USD i kina.

Jeg ville nok bare skifte den selv, så ved man det er ok.

Ellers ville jeg anbefale Iphone reparation i Vejle.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej michael.

Jeg bor i Hillerød, og kan lave den for dig mens du venter :) det tager ca en 45min.

Smid en SMS på 28833377

Frederik

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael:
Det er vigtigt, at det bliver lavet ordentligt,

Mikael:
eg fik et chok over alle de steder hvor man kan få repareret sådanne skader,

Jeg tror det er enten eller. Så du kommer nok til at gøre op med dig selv om det skal være i orden, eller om det skal være billigt :o)

Nu ved jeg ikke hvor meget der skal til for at chokere dig, men som Remy ganske rigtigt er inde på, så er der stor forskel på kvaliteten af de dele der bliver brugt.

Vi har brugt ret lang tid på at finde vores dele, og der er også i orden. Til gengæld ligger vi også i den dyrere ende af prisskalaen med 900 kr. for sådan en omgang.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Mikael:
Det er vigtigt, at det bliver lavet ordentligt,

Mikael:
eg fik et chok over alle de steder hvor man kan få repareret sådanne skader,

Jeg tror det er enten eller. Så du kommer nok til at gøre op med dig selv om det skal være i orden, eller om det skal være billigt :o)

Nu ved jeg ikke hvor meget der skal til for at chokere dig, men som Remy ganske rigtigt er inde på, så er der stor forskel på kvaliteten af de dele der bliver brugt.

Vi har brugt ret lang tid på at finde vores dele, og der er også i orden. Til gengæld ligger vi også i den dyrere ende af prisskalaen med 900 kr. for sådan en omgang.

Jeg syntes det er lidt sjovt med de kommentarer, for jeg kan ikke se forskel på de skærme der er sat på min kærestes og så min egen originale. Hun har fået den skiftet 2 gange og der har jeg dælme ikke kunnet se forskel på original og rep. skærm...Så jeg er da voldsomt nysgerrig efter at vide hvori kvalitetsforskellen ligger...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)