Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave plugin til WordPress?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er i gang med et projekt der kræver en hjemmeside. Det skal være muligt at oprette sig som bruger på hjemmesiden, som bruger skal man kunne lave blog indlæg, se andre brugeres profil og uploade billeder, hvor der kan laves kommentarer til af de andre brugere.

Jeg har ikke kunnet finde et plugin til wordpress der giver brugerne muligheden for at uploade billeder. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Hilsen Lasse

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tjekke Buddypress.

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du om det er muligt at man kan gøre så en bruger på min hjemmeside kan uploade billeder med buddypress eller et andet plug-in?

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan via et udvidelses plugin til Buddypress tilføje funktioner så der kan laves gallerier ja.

Tilmeldt 21. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan styre det hele med den rolle du tildeler brugerne. Hvis du i stedet for at give dem rollen "contributor", giver dem rollen "Author", så har de mulighed for at uploade billeder i en post. Du kan se de præcise capabilities, som det så fint hedder her: http://codex.wordpress.org/Roles_and_Capabilities

Alternativt, så kan du installere en capability manager, så har du selv styr på hvad brugerne kan og ikke kan. Der kan jeg foreslå: http://wordpress.org/extend/plugins/capsman/ som jeg selv har brugt ind imellem.

/Kristian

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du anbefale et plug-in?

Og mange tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)