Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farvel, DanDomain, og tak for fisk...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

DanDomain har de seneste 3-4 uger haft utallige nedbrud på deres betalingssystem i webshop systemet - noget der ligner 2-3 gange om ugen af et par timers varighed. Når det sker kan vi ikke ekspedere ordrer og kunderne kan selvfølgelig heller ikke lægge nye bestillinger.

Jeg har ingen ide om hvad det har betyder i mistet omsætning og forsinkede pakker, men det er nok en del.

Sammenlagt med at DanDomain står lidt stille udviklingsmæssigt pt. (de er virkelig røget bag om dansen mht. nye features i forhold til de mange open source webshop systemer) så kan jeg ikke se anden mulighed at vi snarest muligt forlader deres platform til fordel for noget mere moderne.

Oplever I andre Dandomain shopejere samme problemer med betalingsgatewayen?

Oplever I andre shopejere problemer med Jeres betalingsgateways (Quickpay, osv.), så det faktisk er Nets' skyld og ikke Dandomain?

Mvh Søren

 

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Held i uheld, så er releaser vi en opdatering af vores hosted shop imorgen så jeg håber da du vil se om det ikke er noget for jer - hvis I selvfølgelig ikke allerede har valgt en ny partner.

www.ewebsystems.dk/webshop kan du se hvad systemet kan nu og imorgen kommer der endnu flere ting til.

Det er som navnet siger en hosted shop hvor vi søger for systemet og systemopdateringen som ved Dandomain men jeg tør godt love systemet er mere stabilt.

Prøv en gratis demo og se om det ikke skulle være noget for jer.

Go dag
Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Jeg bruger Dandomains betalings API, sammen med ePay, og Euroline som indløser, og jeg har gennemførte betalinger i de tidsrum de har meldt ud, at det skulle have været nede.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg oplever også problemer på min netbutik. Betalingssystemet har været nede flere gange. Meget belastende. Forleden dag var mailen også nede hele dagen, jeg kunne ikke sende en eneste mail hele dagen. Det er virkelig træls...

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)