Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips/kritik til website - www.flytterud.dk ?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Her i huset er den ældste af børnene lige blevet 18 år, og så kommer der naturligvis tanker om, at han vil flytte hjemmefra, eventuelt sammen med et par kammerater.

I den forbindelse er der jo enormt mange spørgsmål, tanker og praktiske ting der skal være styr på, eller i det mindste være tænkt over. Så konen i huset er i gang med, at lave et website med information, som kan bruges når man flytter hjemme fra. Det ligger på adressen www.flytterud.dk og er lige knap færdigt endnu, men hun savner lidt input til det indholdsmæssige.

Så kom frisk, og fortæl hvad der mangler på siden, og eventuelt lidt konstruktiv kritik er også velkomment ;-)

Hop ind og kig, på www.flytterud.dk - tak!
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort set ligegyldigt hvor jeg klikker får jeg denne melding:
Fatal error: Call to undefined function get_socialpop() in /var/www/johnsahl272/flytterud.dk/wp-content/plugins/socialpop/socialpop.php on line 109

Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser fint ud, men der er nogle småting.

Baggrund:
Baggrunden passer ikke godt sammen med resten af siden :/ Den er faktisk "nedern" at se på. Prøv med noget sølv :)

Facebook:
Kassen hvor der står Facebook på er tom.

Er lidt usikker på om, at menuen skal være grøn eller ikke :/ jeg foretrækker mørkere sølv (end det du bruger på sitet)

Hvis det var en firmaside, ville logoet ikke være godt nok, men da det bare er til info - kan logoet godt gå.

//Edris

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Ginnerup:

Stort set ligegyldigt hvor jeg klikker får jeg denne melding:
Fatal error: Call to undefined function get_socialpop() in /var/www/johnsahl272/flytterud.dk/wp-content/plugins/socialpop/socialpop.php on line 109

same here

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld, der var lige lidt problemer med et plugin, det skulle gerne virke igen nu.!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit umiddelbare indtryk er, at det er en flot site, der virker seriøs uden at være højtidelig.

Nederst i det mørke felt ville jeg ændre den blå bogstavsfont til en lysere farve, for det kan være svært at læse den blå farve.

Lige under den grønne menu-barre er der en serie på 3 fotos, der skifter. Jeg synes ikke, at teksterne svarer til billederne, så man får en spontant forståelse af, hvad det handler om. Jeg klikkede på fyren, der sidder med al bagagen, og neden under står der "Det var hurtigt". Jeg forstår ikke teksten. Men i hvert fald, da jeg klikkede, kom der en fatal error. Det gjorde det også da jeg klikkede på næste billede, "Så er vi klar".

I menu-barren klikkede jeg på Om for at se, hvem det er, der står bag hjemmesiden, men også her kom der Fatal error. Jeg bruger Chrome på Win XP. Har ikke prøvet i Internet Explorer og Win 7.

Jeg kan godt lide baggrunden med plankeværket. Den grønne menu-barre er også flot, men de to ting passer ikke sammen farvemæssigt. Efterhånden som I får udviklet siden vil jeg anbefale jer at få baggrund og barre til at matche bedre.

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Skide gode input i kommer med, men det foventede jeg også da jeg postede herinde. Vi lytter, noterer og nogen af tingene vil vi helt sikkert implementere, bare ikke lige hen over natten.

Kom gerne med mere!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

er det bevidst sidens titel minder om 'flytte rod' ? men syntes det var lidt sjovt at den har dobbelt betydning alt efter hvordan man lige ser det første gang :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

den fodnoten næste sidste  på siden med lyse grøn den farve er svær at læse meget , dog er farven en mellem farven hverken hel lys baggrunden eller hel mørk så jeg ville vælge en hel nye farve som baggrund der så kunne  vælge en skrift farve der ligger så langt væk som muligt fra baggrunden

google plus like knap kan ligeeså godt sætte på fra start af da det har en vis SEO effekt

ved bruger oprettelse har i vel nogle regler man skal overholde det har alle seriøse sider , jeg kunne ikke finde noget som skal godkendes før opret bruger i hvert fald

hvordan kontakter man jer det kunne jeg ikke lige se , en kontakt side , hvem er i , hvor man kan kontakte jer vis der er fejl eller mangler på siden eller man har spørgsmål vedr siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side :-)

Har en lille fejl (meget lille)

Du skriver at licensen koster 1130. Mener dog at denne koster 1176 kr pr. halvår. (sådan er det i hvert fald i mit tilfælde)

en meget lille fejl, men værd at tage med ;-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)