Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om min nye programmørservice?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hvad synes I om min nye programmørservice på http://geeken.weebly.com/ ?

:-)

Det er til at få lidt ekstra arbejde, da jeg har lidt mere tid i min hverdag. Og jeg er ret dygtig til PHP, MySQL osv., så hvorfor ikke tjene lidt ekstra? Wink

Any comments?

Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I betragtning af af du kan alt indenfor webudvikling, havde jeg nok forventet en lidt mere fancy hjemmeside ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

elbarto:
I betragtning af af du kan alt indenfor webudvikling, havde jeg nok forventet en lidt mere fancy hjemmeside ;)

Og ikke et website bygget i Weebly.

Jeg ville ikke ansætte dig. Som programmør må du forvente at din hjemmeside afspejler dine evner, eller mangel på samme.

Held og lykke :)

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ligner alt i alt noget der er lavet på 5 min. :), du skal nok lave et site som viser dine færdigheder en smule bedre hvis du vil sælge dig selv som programmør. Især hvis du også er skarp i CSS3 og HTML5 .. ;)

Held og lykke

Ejer og driver: Triito.dk - Anmeldelser af danske webshops og produkter!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

bygget i et gratis temaer der hurtigt kan bygges på det , jeg havde i det mistet regnet med en wordpress side med dit eget domæne navn , jeg vil mene det er en nye hjemmeside , du kan i hvert fald ikke overbevise mig at du er den rette webmaster med den nuværende hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

"Jeg er pissehamrende dygtig, og kan ALT" - Alt? Virkelig? Og så bruger du Weebly og ingen reference har..

Vil meget gerne se nogle referencer som afspejler hvad du har evner til at lave.


At gå så langt som at sige "Alt" er virkelig farligt, er selv en erfaren programmør og jeg lærer hver dag noget nyt - så jeg kan bestemt ikke alt.

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Gutter,

Det grafiske har ingenting med en programmør at gøre, det er bare ofte sådan at programmører også kan noget grafisk, men det er nu altså ikke et krav for at være en god programmør at man kan finde ud af photoshop. Jeg kender ikke "geeken" og kan ikke stå inden for hans arbejde, men i kan altså ikke bedømme ham på hvordan hans hjemmeside ser ud.

Så tag lige at komme ned fra stolen og giv manden en chancen, det kunne jo faktisk være at han kunne hjælpe jeres projekter på vej.

/

Peter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Jensen:

Gutter,

Det grafiske har ingenting med en programmør at gøre, det er bare ofte sådan at programmører også kan noget grafisk, men det er nu altså ikke et krav for at være en god programmør at man kan finde ud af photoshop. Jeg kender ikke "geeken" og kan ikke stå inden for hans arbejde, men i kan altså ikke bedømme ham på hvordan hans hjemmeside ser ud.

Så tag lige at komme ned fra stolen og giv manden en chancen, det kunne jo faktisk være at han kunne hjælpe jeres projekter på vej.

/

Peter

vis kan programmer, viser han  det vel ved at programmer en hjemmeside , jeg ved flere gange nogle har sagt de kan alt indenfor programmering men det viste det omvendt kunne ikke en gang rette i koderne i php iwordpress sider og anden programmering ekspert gik det 2 minutter at rette i php koder på min wordpress side 

derved ved viser lidt småting på siden kan man bevise man kan lidt her er blandt andet uddannelse der beskriver lidt om programmør 

her er nok den uddannelse del der også beskriver om det  men når kan alt så forventes jo lidt mere og det er svært selv for den der har højeste uddannelse baggrund

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler helt klart noget "kød" evt. eksempler på arbejde, referencer olign.

Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Tusinde tak for jeres feedback! Jeg har ganske åbentlyst ikke prioriteret "præsentationen" godt nok.

Min tanke var egentlig bare, at jeg gerne ville hurtigt igang, da det jo bare er et spørgsmål om at jeg vil have udfyld den ekstra tid jeg har i dagligdagen, med nogle opgaver der kan tjene mig lidt flere penge til huslejen.

Det skal dog siges, at jeg ikke er nogen grafiker, ganske rigtigt. :-)

Men jeg kan virkelig mit kram, og jeg tager ikke betaling før en opgave er fuldført, så selvom jeg ikke lige har banket en ordentlig præsentation sammen, er der vel ikke så meget at tabe. :-)

Anyways, tak for kritikken!

Hov ja... Et lille spørgsmål: Hvis nu vi antager at min hjemmeside ser professionel ud og ikke er på weebly, ville min "ydelse" så være attraktiv og er der behov for en dygtig PHP-programmør i ny og næ, tror I?

Smile

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)