Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google vil ikke have mine penge.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 05:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg bruger Google Awords med www.profic.dk. Og det undrer mig at når jeg skriver et dagligt maks forbrug på f.eks. 20 kr,- at antallet af visninger ikke opfylder den kvote.

Jeg ved at annoncerne ikke bliver vist ved hver søgning, så det er ikke fordi der ikke bliver søgt på ordene, og alligevel bruges der kun 3-5 kr. om dagen.

Jeg vil gerne bruge 20,- kr om dagen, men hvorfor vil Google ikke have mine penge?

Hilsen Rudi

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på, at google gerne vil have dine penge.. Men du skulle gerne kun betale for de klik, som du får ind - Hvis der ikke kan tilbydes flere klik, så betaler du ikke for dem.

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal være glad for at google ikke vil have dine penge. Er det forstået rigtigt at der kun er en, 1, bog til salg ?

Hvor mange skal du sælge for at få det til at løbe rundt ?

Du skriver også at i kun vil sælge bøger der ændre folks liv. Dem er der s.. ikke mange af.

I forhold til adwords så skal annoncerne jo modsvarer det den linker til, hvis ikke bliver den jo ikke vist.

vh Jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Google vil selvfølgelig gerne have dine penge. Men er der flere der klikker på de andre annoncer (og de dermed giver flere penge i kassen end din), så vil Google selvfølgelig vise dem mere end din.

Derfor bliver du nødt til at forbedre din CTR. Prøve en anden tekst i annoncen, andre keywords m.m. det er ikke nok at være den der betaler mest pr. klik. Google kigger på den totale indtjening.

Har du en annonce med dårlig tekst, giver 5kr pr. klik og kun får ét klik, så kan en annonce med super god tekst der kun giver 3kr. men til gengæld får 10 klik blive vist over din.

Så du må forbedre teksten så flere finder den interesant. Det er en videnskab i sig selv Smile

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias og Jan,

Jeg er helt med på begreberne cpc og ctr osv, og hvordan det påvirker placeringen.

Det jeg spørger ind til er ikke placeringen, men VISNINGERNE. Altså: hvis jeg angiver 20,- som maks om dagen med bestemte søgeord til 2,- kr. per klik, skulle jeg formode at annoncen VISES så længe beløbet ikke er brugt. (her taler jeg ikke om klik, ranking eller placering)

Men jeg kan konstatere at Google ikke VISER mine annoncer hele tiden, selvom det er søgeord der kun er 3-4 sponsorannonceringer til,

Det undrer jeg mig over og spørger hvorfor?

 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Adwords er jeg ikke ekspert i - men før du smider en masse penge efter google, synes jeg bestemt du skal gøre lidt mere ud af selve siden. "Om" indeholder kun kontaktoplysninger i stedet for en firmaprofil - og lidt flere varer på hylderne - evt lidt info om, hvordan man får sin e-bog på Jeres hylder ville være relevant :)

Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt

Du har ret. Jeg har en lang liste over ting jeg skal have korrigeret på siden.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)