Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Ville det være muligt at lave en professionel hjemmeside i Danmark, hvor man kan betale med udenlandske kort, og hjemmesiden skal ramme et udenlandsk marked?

En hjemmeside som f.eks getbig.dk eller bodyman.dk f.eks!

Så jeg her hjemmefra kan styre hjemmesiden, og man i udlandet har varen, og også derfra sender varen ud til køberen.

Så kan jeg herhjemme fra se hvor mange der besøger hjemmesiden, hvor mange køb ovs.. Er der noget jeg skal være ekstra opmærksom på i denne forbindelse?

Det skal siges at jeg ikke ar erfaring med opstart af internet forretninger, eller har forstand på it :)

Hvad er jeres bud på hvad det ville koste?

Ville det være bedre at lave hjemmesiden i udlandet eller herhjemme, jeg mener at vi herhjemme er meget bedre til den slags!

Takker!

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan.

Du spørger om en del forskellige ting, jeg kan ikke rigtigt hjælpe dig med at svare på dine spørgsmål, men måske hjælpe dig til at se at der er flere ting i det end en hjemmeside.

1. Du skal bruge en hjemmeside hvor man kan betale med kort. Det vil måske koste 15.000-30.000 at få en flot designet og funktionel hjemmeside. Dertil kommer der nogen driftomkostninger du vil have hvert år i form af dankort betaling, hosting osv.

2. Det svære i din butik, er at du skal have en infrastruktur (i dit tilfælde i udlandet) som skal modtage ordren og afsende varerne. Disse mennesker(eller nok nærmere en virksomhed) skal du selvfølgelig ud og finde og forhandle dig til en god aftale med, så din butik kan løbe rundt.

Jeg vil derfor anbefale dig at du får styr på infrastrukturen, laver en forretningsplan og finder ud af om det er rentabelt, før du går i gang med at udvikle en hjemmeside.



:: HDMI kabel ::

Fra Herning
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Stefan:
Ville det være muligt at lave en professionel hjemmeside i Danmark, hvor man kan betale med udenlandske kort, og hjemmesiden skal ramme et udenlandsk marked?

Jah. Vil dog vælge en .com domæne i stedet for et -.dk domæne når du går efter udlandet.

Stefan:
Så kan jeg herhjemme fra se hvor mange der besøger hjemmesiden, hvor mange køb ovs.. Er der noget jeg skal være ekstra opmærksom på i denne forbindelse?

Start med at få lavet en prestashop, og få installerede Google Analytic.

Stefan:

Hvad er jeres bud på hvad det ville koste?

Pris og kvalitet hænger typisk sammen.
Du skal nok regne med 10'000-30'000kr. hvis du skal have det lavet ordenligt. Hvis du ikke har råd til det, kan du sikkert få lavet en fin webshop fra en som er ny i faget, og som gerne vil have referencer.

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar!

Jeg har også tænkt mig at bruge .com , hvad koster det årligt i gebyrer for udenlandske kort? Og hvilke andre udgifter er der, og hvad løber disse op i?

Jeg har planer om at købe varen af en dansk producent, og så få et firma til at fragte det til sted jeg vil have varen, hvorefter jeg har folk til at tage imod varen!

Vi er vel enige om at det land hvor jeg sælger varen, "bare" skal have et lager hvorfra varen sendes, en support og det er vel det ?

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man lave en god og gennemskuelig hjemmeside for 50.000kr eller skal vi højere op? Og hvad er det der afgør hvad hjemmesiden kommer til at koste? Skal der betales løbende omkostninger eller hvordan?

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Jeg vil godt lige byde ind her :)

Vi kan lave en unik Webshop til dig i prestashop som er utrolig nemt for dig at arbejde i.

Vi sætter betaling op til præcis de kort du skal bruge og du kan tilmed spare 25% hvis du bruger NETs betalings system.
- Unikt logo
- SEO optimeret Webshop
- Gratis 650 Kr. Google Adwords kampagne til markedsføring og vise dig hvad du skal gøre for at blive en succes i udlandet.
- Facebook shop
- Facebook timeline til erhverv, det så vigtigt at være social med din butik
- Professionelt visitkort med dit logo

Jeg kan hjælpe dig igang med alt det kræver da jeg har erfaring i opstart af virksomhed i udlandet.

Vi sørger for hosting og alt, så du ikke skal bekymre dig om det tekniske, kun fokusere på at sælge og tjene penge :)

For kun 9998 ,- ex. Moms
Tilbud Maj mdr.
Du kan spare 10% ved at slå til inden 1. Juni.
Den shop er tjent hjem på ingen tid jo.

Kontakt mig endelig hvis interesse på email: Support@EuDesign.dk
Og meget gerne over Skype: Krogfelt83

Mvh Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos os betaler du 1 gang og det er det! :)

Nemt og bekvemt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan,

Du stiller en masse spørgsmål som ikke alle nødvendigvis hænger sammen, men for at svare dig kort så ja, du kan forvente en løbende udgift på en masse småting som fks. gebyr til nets samt årsafgift, vælger du moneybookers eller PayPal som en løsning kan du forvente at de tager ca 4,5-5% af dit varesalg inden udgifter, du kan også regne med at de på et tidspunkt tilbageholder 15% med løbende udbetaling efter 3 måneder. Du kan forhandle med både PayPal og moneybookers løbende efterhånden som din forrettning vokser, men de 15% (ca) gør ondt hvis du ikke har en høj avance

Du vil også årligt have en lille udgift til dit domæne, jeg mener det er ca 100 dkk for et .com samt den server du ligger på.

Håber det hjalp lidt, held og lykke med dit projekt.

Med venlig hilsen

Peter

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok!

Bliver det et problem at virksomheden ikke er i dk, altså virksomheden bliver oprettet i udlandet!

Er det nemt for mig at ændre teksten på siderne? Og hvordan med udenlandske kort og udenlandsk bank? Hvis du ved det?

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Stefan,

Hvad er det præcist du spørger om? tag hver enkelt del og stil det op som et ordentligt sprøgsmål, det er fuldstændig umuligt at svare på noget som helst, når du skriver det som om du lige hurtigt råber noget efter mig på gaden.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)