Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler revisor

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Fra  GROBOWSKI Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle
Min kæreste startede pr. 01.01.2011 en enkeltmandsvirksomhed i Århus - et reklamebureau
Jeg har stået for regnskab og bogføring ved siden af mit almindelige arbejde som ergoterapeut. Jeg har ikke tidligere beskæftiget mig med regnskab, men finder det meget spændende, og tror jeg har fod på det mest grundlæggende.
Jeg har lavet den daglige bogføring i et online regnskabsprogram der hedder e-moms.

Det jeg har brug for hjælp til er:
1. skatteregnskab for 2011
2. hvordan jeg indberetter de rigtige tal på min kærestes udvidede selvangivelse. (herunder at han får/ikke får de rigtige fradrag)
3. generelle spørgsmål og tvivl omkring regnskab og bogføring.

Jeg ønsker fremadrettet at have en revisor/regnskabshjælp tilknyttet firmaet, hovedsageligt til det årlige skatteregnskab, men også til sparring og spørgsmål i løbet af året. Med tiden vil der måske også blive mere brug for en revisor, alt efter hvordan firmaet udvikler sig. Eks. hvis der ansættes medarbejdere i firmaet mv.

Hvis du er interesseret i opgaven, eller kender nogen du kan anbefale, så skriv gerne til mig her eller på janniploug@gmail.com.

Venlig hilsen Janni Ploug (som skriver fra kærestens profil :-) )

Tilmeldt 8. Apr 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Grønborg Revision Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janni

Du kan kigge på www.kvikrevision.dk Vi er dog bosiddende i Kbh og Nykøbing Sj.

Hvis du ønsker en lokal revisor, hvad jeg godt kan forstå, bør I spørge jer omkring i Jeres omgangskreds. 90% af min kundetilgang kommer fra anbefalinger fra andre kunder, så snakken selvstændige imellem betyder utroligt meget. Jeg tvivler meget på, en bekendt/ven ville ambefale en revisor som man var lidt utilfreds med.

Jeg kender desværre ingen i jeres lokalområde

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)