Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du tosset med golf og vild med at skrive?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Tønder
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg søger en, som er tosset med golf og lige så vild med at skrive tekster om det.

Designmæsigt har jeg et site klar, som er sat op i wordpress, og som kun mangler en masse gode artikler.

 - Via linkede skulle du også nok kunne skabe dig en idé om, hvad sitet omhandler :)

Hvorfor søger jeg en at samarbejde med - og hvorfor skal du samarbejde med mig?

Den største grund til at jeg søger en at samarbejde med, er at jeg ikke er specielt skarp til at skrive interessante artikler. Derimod er jeg skarp i Photoshop og med et kamera i hånden, hvilket selvfølgelig kan gavne os på vores første golf rapportagerejse ;)

Jeg har ikke lyst til at du skal købe dig ind i dette projekt - jeg vil hellere have at du skriver en masse gode og interessante artikler, som kan blive smidt på sitet og læses af golfinteresserede.

Sitet har jeg stadig blokeret for søgemaskinerne, så siden er stadig helt ukendt for omverdenen - Men vil ikke offentliggøre noget, før det er klar til at blive sat i søen.

Men er du interesseret i golf og med at skrive artikler, så vil jeg se frem til at høre fra dig. Du må meget gerne stille spørgsmål her eller på min mail: kontakt@nichlasboysen.dk

Ser frem til at høre fra dig.

Venlig hilsen
Nichlas 

Fra Tønder
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige at smide den op i toppen. Kan se der har været nogle problemer med amino og forsiden. Forhåbentlig det virker nu :)

Fra Tønder
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

beklager - men prøver lige igen.

Kan se at forsiden nu følger med, og synes derfor, det er fair nok lige at smide denne til tops igen. :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)