Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til regnskab pr. 30/6-12

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kunne ikke helt se hvor jeg skulle skrive dette indlæg, så håber her er ok.

Er der en som kan hjælpe mig med mit regnskab? Det skal laves senest d. 30/6-2012

Der er 54 salgsbilag, og 137 købsbilag, så det er ikke det store.

Jeg skal have oplyst, hvad jeg skal indberettet på min selvangivelse.

Er der en revisor som kan hjælpe med dette, mod en mindre betaling?

Fortsat god aften

/ Martin

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug for hjælp til regnskabet? Så tryk her og få 3 tilbud fra Ageras, helt gratis og uforpligtende. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Du kan kontakte mig via en private meddelse, så kan vi lige tage en dialog om det hvis det har din interesse.

Morten

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange herinde - ikke nødvendigvis revisorer, men også gode bogholdere men stor regnskabs ekspertise, så mon ikke du får lidt reaktioner. Du skal naturligvis ha dem delt i 2011 bilag og ikke ha 2012 bilag med hvis de er blandet, men det ser jo ikke spor uoverskueligt ud, bare - for fremtiden - gå ud tidligere på året så du ikke ender i stress

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er indelt i 2011 bilag, og listet op i excel ark, så det burde være lige til.

Ved godt jeg er en smule sent ude, men forventer ikke det tager mere end et par timer, så håber der er en, som er frisk på lige at fikse det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det igen tid til regnskab, og jeg er igen sent på den.

Er der en herinde som har tid til at lave lidt regnskab for mig? Vi behøver ikke mødes, for at løse opgaven.

Alle køb / salg er skrevet i regneark. 90 købs bilag og 63 salgs bilag.

Jeg skal blot bruge lille regnskab i excel, samt hvad der skal angives på selvangivelsen (privat ejet firma)

Regner med at det tager 2-3 timer at lave.

Nogen der klar på lidt arbejde? Er lidt under tidspres.

Håber at høre fra jer.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

dels er det vel mere end usmart 2 år i træk - med så få bilag - at komme i vanskeligheder med tidsfristen - dels skal du jo overveje om du kan komme i vanskeligheder hvis det er underskud du skal trække fra i anden personlig indkomst-  med en så forholdsvis begrænset aktivitet -. men omvendt kan man sagten ha få bilag og masser af aktivitet så bare et lille hint 

Jeg aner ikke om http://www.amino.dk/members/martinitus/default.aspx har tid, men det er i alle fald en mulighed - og næste år - lad være med at blive så overrasket over at der er gået et halvt år siden året sluttede og du skal aflevere - for det bliver generelt ikke billigere af, at man er i tidspresBig Smile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Regnskabet er nu bare altid det der bliver skubbet i baggrunden, men det er nu ikke nogen ok udskyldning, for det skal jo laves indenfor tidsfristen.

Jeg håber at de få bilag gør, at der er en som vil tjene lidt ved at bruge 2-3 timer, på at lave dette simple regnskab.

Jeg tager fat i Martin, og hører om han har tid.

Tiden går stærkt, men måske man skulle prøve at få det afsluttet noget før næste år, så det ikke bliver så presset :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske bare følge lovgivningen og sørge for at det løbende ajourføres.

Det vil formentlig også være billigere for dig - eksempelvis - at få lavet en fast aftale om kvartalsvis bogføring .

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv tag fat i Bjarne fra RegnOn.dk - de kontakter dig når de skal bruge dine bilag, Eks. Hver 3 måned. De har flere ydelser - jeg ruger deres totaltadministration.
Steffen.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)